Slzy a jejich bydlo

Slzy a jejich bydlo

Anotace: o životě slz a jejich domově

Je to herečka mnoha rolí, někdy si vezme “kostým “ štěstí, lásky a jindy hraje neštěstí a nenávist. Její role září jen pár vteřin, ale to jí nebere moc, kterou na nás působí.
Zajímá vás, kde tato “umělkyně “ sídlí? Žije v malých “ dvojdomkách“, které lehce najdete - ale pozor, nežije v nich sama, má nespočet sester, které od sebe nepoznáte. Znáte ji??
Ale jistě, se slečnou slzou a jejími sestrami jsme se setkali již při svém narození. Zabydlela se v očích maminek, když nás poprvé držely v náručí; také však v našich, jakmile jsme svět “obohatili “ o náš nádherný křik.
O slze vám ještě prozradím, že má velmi křehkou duši, ale i velkou odvahu, no řekněte, vyšli byste ze svého domu, kdybyste věděli o své okamžité smrti?? Slza ano; “ zatne zuby “, a jde.
Právě proto bychom s nimi měli šetřit a neposílat jich na smrt tolik.
Ptáte se, co se stane s jejím “ dvojdomkem“? Říká se, že právě on je bránou do duše každého z nás. Toto rčení potvrzuji vždyť v očích se dá skutečně “číst“.
Najdete v nich trápení, radost, zkušenost a hlavně, jakmile se podíváte člověku do očí, můžete zjistit, co je zač. Je to blábol?!!!Nepodceňujte vaše oči!!
Slyšela jsem, že hnědé oči “mluví“ nejvíce a je na nich vše poznat. Nepíšu to kvůli svým hnědým očím, ale protože si myslím, že ze všech očí se dá “číst“, ale musíte dokázat vniknout do nitra ostatních. Ano, vniknout do nitra, “číst“ v očích, právě v tom jsou tyto dva “dvojdomky“ kouzelné. Ukazují naši osobnost a pocity. Nikdy se vám nestalo, že vás někdo svým pohledem “svlékl“ z kůže??
Rozlouskl vaši skořápku a spatřil jádro vaší duše? Necítili jste se před ním jako “nazí“?? Mně se podařilo tento pohled okusit i způsobit a sama jsem byla překvapená, jakou mají oči moc. Je ovšem rozdíl v pohledu od cizího člověka a v pohledu “spřízněné duše“, která vás pochopí, a vy si spolu porozumíte i bez takových “zbytečností“, jako jsou slova.
Celou dobu se zmiňuji o slzách, očích a jejich “životu“, ale rozhodně si nemyslím, že slepí lidé, kteří své oči dokonale neovládají, jsou bezduší a že se v nich nic neděje!!
To v žádném případě!! Slepí lidé mají někdy bohatší vnitřní život než my vidomí. Samozřejmě, že nemůžu vypovědět jejich pocity, nikdy jsem slepá nebyla, ale můj známý slepý je a opravdu si ho vážím - právě pro jeho obrovské vnitřní bohatství.
Ať už si myslíte o moci očí cokoli, zkuste se na sebe “usmát“ očima.
Myslím to vážně: stoupněte si před zrcadlo a smějte se – pouze očima. Je to úžasný pocit!!
A ještě něco – zkuste navštívit cizí “dvojdomek“, ať zjistíte, zdali vás jeho majitel pozve dál nebo zůstanete na prahu a z návštěvy nebude nic.
Ale nezapomeňte - i vás časem někdo „navštíví“, tak si dobře rozmyslete, komu otevřete... a kdo zůstane přede dveřmi vaší duše.
Autor Janka Aura, 03.11.2007
Přečteno 343x
Tipy 2
Poslední tipující: Maro Deives
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí