Osudem člověka je jeho charakter

Osudem člověka je jeho charakter

Anotace: no je to tak :)

Neboli – Jak si kdo ustele, tak si taky lehne.
Jak se zachováte k lidem, tak oni se potom zachovají k vám.
Vlastně, lidi o okolo vás jsou zrcadlem vašeho chování, vaší duše.
Uděláte dobrý skutek, pochválí vás. Uděláte podraz a věřte, že vám ho všichni vrátí i s úroky. Na vaše chování se nezapomíná, ať už je to následek jakékoliv situace. Na váš výbuch smíchu si všichni budou pamatovat - stejně tak, jako na záchvat ohromného vzteku. Jak se chováte, tak vás vnímají jiní lidé a proto jsou někteří vždy tak překvapení, když se nezachováte podle svého „stanoveného řádu“. Každý den se smějete a najednou je jeden den a vy nehodíte ani jediný úsměv. „Co jí je? Co se jí stalo?“ ptají se všichni okolo vás.
Ale vám nic není, jen . . . prostě jste například neměli důvod se smát, ale každému to už přijde divné. Každému přijde divné to, že zrovna člověk, který se směje i v situacích, které směšné nejsou, se najednou neusmál. Jak to?
Já bych to označila za výkyv neboli „Skutečný projev neskutečného“.
Myslím nebo spíše doufám, že tuto vazbu slov jste pochopili.
Když už se bavíme o charakteru člověka, tak jen tak pro zajímavost - víte, co to vlastně charakter je?
Charakter = souhrn poměrně stálých psychických vlastností určujících chování a jednání určitého jedince a odlišujících ho od jedinců jiných = povaha.
Toto je charakteristika charakteru. Popravdě, musela jsem si to přečíst dvakrát, abych to dokázala plně pochopit. Tak se nepozastavujte nad tím, že jste to hned nepochopili, stává se to :)
Takže kdybych chtěla vyjmenovat lidské vlastnosti, píšu, píšu a píšu do nekonečna, protože jich je tolik, že se to snad ani napsat všechno nedá, ale přece jen, možná pár základních sem dám.
Milost, sobeckost, žárlivost, závistivost, čestnost, upřímnost, laskavost, svědomitost, zodpovědnost, agresivita, chladnokrevnost, lhostejnost, vyrovnanost, lehkovážnost a další a další a další.
K charakteru se řadí také temperament a druhy osobnosti.
Druhy osobnosti jsou extrovert (člověk žijící navenek) a introvert (člověk žijící především svým vnitřním světem a životem). Existují také kombinace jako extrovertní introvert a introvertní extrovert.
A temperament existuje flegmatický, sangvinický, melancholický a cholerický.
Každý se vyznačuje něčím jiným.
Flegmatik = navenek se jeví jako lhostejný, chladnokrevný až apatický, hlubší vztah má jen k vybraným osobám. Tenhle typ člověka se převážně také vyznačuje tím, že je mu všechno jedno, laicky řečeno.
Sangvinik = (to jsem já) emočně vyrovnaný, lehkovážný, optimistický, vesele naladěný, usměvavý, nestálý... prostě pořád vysmátej, no.
Melancholik = smutné ladění, pesimismus, strach z budoucna, usiluje o klid, nesnáší vzruchy a hlučnost.
Cholerik = má sklony k výbuchům hněvu a agresi, netrpělivost, reaguje rychle a bez zábran, emočně je velice labilní.
Tak taky máte příklady toho, jak se lidi strašně moc liší.
„Každý pes, jiná ves“ - a tady to platí dvakrát tolik.
Je prostě fakt, že jak se zachováte vy k ostatním, tak se budou chovat oni k vám.
Zkuste si to například na ulici.
Až někde půjdete, tak se na ulici, normálně usmívejte na lidi a uvidíte, kolik lidí vám odpoví také úsměvem a kteří na vás budou koukat jako na ufony a zjistíte, že skoro všichni ten úsměv vážně oplatí………
Autor PoeziGirl, 09.11.2007
Přečteno 919x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo, máš pravdu....vlastně mi to nikdy nedošlo, až teď, díky tvý úvaze...pořád se směju, ale když prostě nemám náladu (což většinou ani žádnej důvod nemá), tak se mě všichni ptaj, co se mi stalo, kdo mi co udělal.... Docela koukám, že tě vlastně tohle téma napadlo, já se nad tím nikdy ani nepozastavila...*THUMBS UP*

13.11.2007 19:54:00 | Jesus

Tak ať se Ti už neopakuje den, takový nijaký, kdy Ti
chyběl na tváři, úsměv jen...

09.11.2007 21:36:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí