Rasisti zkurvení, co si myslí, že je jejich rasa skvělá!

Rasisti zkurvení, co si myslí, že je jejich rasa skvělá!

Anotace: Název je jako track od VS, co nahrávaj u nás doma, ale to jen proto, že mě to napadlo, když jsem psala rasisti....nesnášim takový lidi.... musela jsem sem vypsat...

rAsIsTi !!!!
Tak mě napadá, nejsem taky v určitym směru "rasista", když říkám že nesnášim rasisty? xD asi sem se tim začla zabejvat moc...přejdu na to, co jsem chtěla říct...

Proč tohle vlastně píšu..?! Asi proto, že jsem naštvaná ze školy, i když už je večer... Klesla u mě hrozná spousta lidí ze třídy a profesorka občanky taky... možná jsem na ně koukala i s otevřenou pusou, jak můžou bejt tak odporní a bezcitní... věci, co říkali, se mě fakticky dotkly a kdyby to šlo, tak bych ze třídy radši odešla, než tohle poslouchat...
Řešili jsme téma, jestli by manželský páry stejnýho pohlaví měly mít právo na adopci nebo ne... Můj názor je jednoznačný: určitě jo... podle mě není důležtý, jakýho pohlaví rodiče jsou, ale jak svoje dítě vychovávaj... věřím, že někteří i s větší láskou než spousta "normálních" rodičů...
Jeden kluk (kterýho, mimochodem, fakticky nemusim) říkal, že pro to děcko by to bylo hrozný mít třeba dva otce, že co když by se šlo někdy napít v noci do kuchyně a do ložnice by byly otevřený dveře, že by mohlo NĚCO vidět... že když by vidělo muže a ženu, tak že je to normální, ale dva chlapy? A co když by pak náhodou vychovali teplouše! A že kdyby měl on dva otce, tak by se s nima styděl jenom vyjít na vycházku, už jako malej...
Chlapci asi vůbec nedochází, co mluví... Většina dětí v děcáku by si přála mít rodiče... jakýkoliv... lepší, než kdyby zůstali až do dospělosti tam, bez zkušeností. A že by vychovali homosexuála? A jak by to asi zvládli? Sexuální orientace je přece vrozená.... nikomu ji nemůžeme vnutit....
To, co mě ale úplně dostalo, byl názor od kluka, kterýho jsme do jistý míry obdivovala.... ten pro adopci v takovýmhle případě byl, říkal, že pro děti v děcáku je to lepší, než vyrůstat mezi cikánama.... toho se hned chytla učitelka a rozvíjela jeho nápad o cikánech a pořádně je tam kritizovali.... všechny dohromady... jako něco špinavýho, co k nám vůbec nepatří.... ALE PROČ, SAKRA?
Jakej je mezi nima a náma rozdíl? Jsou v něčem jiní? Neřekla bych...! A že kradou? Co to má jako znamenat? My snad nekrademe? Jasně, že jo, ale to všem připadá normální.... měli by si ujasnit, co to to NORMÁLNÍ vlastně znamená... je to docela zajímavej pojem...
Napadlo mě, jak by se o tomhle tématu mluvilo, kdybychom měli nějakýho Roma my ve třídě.... taky by říkali tohle? Pochybuju.... nemůžem všechny přece házet do jednoho pytle... Sami sobě to taky přece neděláme...!
Autor Jesus, 13.11.2007
Přečteno 362x
Tipy 4
Poslední tipující: spare
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozhodně souhlasím s tvojí úvahou...

14.11.2007 15:37:00 | už ne pernikova princezna

4spare: děkuju, za "zralé názory"...jak říká moje matka: jak v čem...xD když se takhle hodně zamyslím, většinou to i někam vede..ale jinak se od svých vrstevníků neodlišuju...

13.11.2007 21:31:00 | Jesus

Je obdivuhodné, jak máš zralé názory,a Tvoje mladické rozhořčení je na místě.
Zkus si přečíst moji básničku ,,Dva".
Taky se mi to nelíbí.

13.11.2007 21:01:00 | spare

"normální" to je přesně ono...co je to normální? =-O:( Jasně že jsme všichni stejní, všichni děláme chyby...jiný rasy nejsou jiný....NEJSOU !! Nevím, proč se máme pořád tak oddělovat..:(

13.11.2007 21:01:00 | Jesus

No já souhlasím s váma. Tak že jo když uvidím líbat se na ulici dvě ženy nebo muže tak si řeknu, že je to divné. Ale potom mě hned trkne, že se vlastně mají rádi a je jim jedno co si kolem nich lidé myslí. To fakt beru. A těma romama. U toho si nejsem zase až tak jistá. Všichni romové totiž nejsou stejní a zaslouží si šanci. Měla jsem kamarádku romku a byla uplně v pohodě. Normální člověk. Tak prot má na ně taky jinej názor. Mám vlastně oba dva názory.... A všichni děláme chyby. A neříkejte mi že jste nikdy nic neukradli, protože všichni jme jednou něco ukradli a ukradnem. I třeba bráchovi bonbón, to je také krádež

13.11.2007 20:59:00 | Vránička

taky jsem si to říkala...že u mladších studentů by to mohlo mít docela špatný následky, ale stejně si myslím, že většina dětí tak do 12ti let přebírá názory svejch rodičů, takže jejich postoj k týhle záležitosti je vlastně postojem jejich rodičů...profesorce bych to říct mohla, protože na osmiletym gymplu mi o výstupní hodnocení moc nejde, ale i tak...nevím....neuznávám její názor, ale ona je docela tvrdohlavá, takže myslím, že by to stejně k ničemu nebylo. V dnešní hodině jesem se ve škole vyádřila jak jen to šlo, ale to je asi všechno, co s tím udělám...vím, že není jediná s tímhle názorem...:(

13.11.2007 20:07:00 | Jesus

děkuju za fakticky obsáhlej komentář... souhlasim s tvejma názorama, vlastně mi došlo, že to, jakej je rozdíl mezi dvěma ženami a dvěma muži, jsem tam taky chtěla napsat, ale v tom rozčilení jsem na to úplně zapomněla... Ještě jednou moc děkuju...a učitelce to asi stejně nevyřídím, i když bych moc ráda..

13.11.2007 19:46:00 | Jesus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí