Proč píšeme .... a tady ...

Proč píšeme .... a tady ...

Anotace: ... a nepíšeme do šuplíku ... / i když je to ... jako gestíčko velmi populární ... ...

.

Proč píšeme a zde publikujeme .... je v jádru prosté, ..
nikdo nepíše proto, aby to posléze spláchnul do hajzlu ...

Člověk totiž nežije, aby zůstal nepovšimnut, ...
... člověk žije proto, ... aby byl milován a nenáviděn ...
/ a tohle jsem nenapsal já, ale někdo moc chytrej, co znal svět v hluboké literární prehistorii /
A o těch tribunách, náměstích a návsích, dvorech a dvoranách, kazatelnách a pavlačích asi taky netřeba mluvit - známe je všichni ...
Nezbývá než vyhlásit soutěž, a kdo první pojmenuje problém a najde řešení, dostane lízátko ... a je to ... Jenže ve skutečnosti to nikdy takto nefungovalo a nefunguje, protože jsme lidi, ... a je to o tom, co jsme, ... a co bychom chtěli být.
Slova jsou jen slova, mazlivá, konejšivá, hladivá, milující i plná nenávisti, kultivovaná i sprostá, ale jsou to jen prostředky.
Jenže kde jsme vlastně my, kam jsme došli a kam patříme ?
Tak toto bez druhých nikdy nepoznáme .... ....
... .... .... .... ... a o tomhle to tady vlastně je ..

*

*
Autor HarryHH, 15.11.2007
Přečteno 629x
Tipy 21
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného, Bíša, Agniezka, 6thSun, Iva Borecká, Lucie Teru, VIOXX, prostě já, Judita, callowsick, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

HarryHH - Tipuju Tě na člověka, kterému v životě nedělalo velký problém vydělávat slušné peníze, alespoň si to myslím.Takových je zde na Literu málo, myslím, že velmi málo, jelikož je tyhle věci, kteří se stále pachtěj za prašulema, jednoduše nezajímaj.Píšeš zajímavě.

19.05.2011 12:45:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Je to tak...

04.11.2010 22:21:00 | Bíša

asi to tak bude..žijeme, píšeme...pro sebe, pro všechny..chcme sdílet...

12.08.2009 16:08:00 | Agniezka

V posledním filmu Woodyho Allena je dědula, kterej tvoří opravdový umění, ale jakmile ho dotvoří, okamžitě ho zničí, páč je podle jeho slov pro tenhle svět až moc dobrý a on to bere jako svoji odplatu všemu zkurvenýmu okolo, že mu tu svoji krásu nikdy neukáže. Myslím, že to nebyla čirá fikce...a takovýhle lidi, to sou u mě borci! :-))

13.01.2009 12:24:00 | 6thSun

Podepisuji se pod komenty Levandule.

29.11.2007 00:18:00 | Judita

Pravda pravdoucí. Já bych místo toho lízátka raději ta slova mazlivá, konejšivá, milující... Až mi nebude tak mizerně, tak si dám to lízátko:-)

21.11.2007 15:49:00 | prostě já

jasně, souhlas, nikdo nechce v šuplíku hnít:-)

16.11.2007 11:47:00 | cevert

Jindro... obsah Tvého posledního komentu je obsahem Tvé osobnosti, Tvého poslání... Kdo je vnímavý, najde to v Tvých slovech, najde to v Tobě. Lidí jako jsi Ty, je jak šafránu... a kdo se nechá odradit Tvým občasným vulgarismem... nikdy se nedotkne hloubky pravdy, kterou sám v sobě těžko nalezne...

16.11.2007 08:11:00 | Levandule

... myslím že jsi se dotkla toho ... co jsem chtěl vyjádřit ...
* -.... ale co tam asi nikdo nenajde je, že nelze vyklízet pole manipulátorům a zlodějům lidských duší ...
s pohodlným prohlášením ... :
.... nejsem jako on, ... / oni... / ...
... ...

16.11.2007 00:35:00 | HarryHH

Slova jsou nejen slova (souhlasím, že jsou prostředek)... Nesou s sebou svůj podtext, energii vysilatele... prostě větší hloubku, než těch pár tvarů nazvaných písmena, než smysl, který jim dal člověk... Proto vnímám jejich sílu i povrchnost a všímám si, kdo je posílá, ať už psaná, mluvená nebo nevyslovená...

Pravda, někdy trvá... než člověk prokoukne slupku písmenek...

A samozřejmě rozlišuji... kdo je posílá. Stejné slovo lásky či vulgarismu může mít naprosto odlišnou sílu, obsah i pozadí... Tohle mě na slovech vlastně štve... protože to nerozezná každý. Pak lidé vnímají slovo lásky stejně od dobrého i zlého člověka. A to mě děsí...

15.11.2007 22:57:00 | Levandule

rekla bych, ze jo ... je to tak nejak

15.11.2007 20:03:00 | janewe

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí