Cesta změny

Cesta změny

Anotace: ...

Máte pocit,že jste stále stejní v průběhu času, nebo že se měníte každým dnem svého života? Řekli byste, že se chováte tak jako před týdnem, měsícem či rokem, aniž by ve vás nezakořenil onen zub času? Měníme se pořád, a tak by to i mělo být, přece jenom se říká, že změna je život - a ten, kdo žije svůj život jednotvárně, jakoby ani nežil.
Proč se ale měníme? Můžou za to naši blízcí, kamarádi nebo naše beznadějný lásky? Když je vám dobře a všechno je podle vašich představ, nic vás ke změně nenutí. Když ale váš život nabírá na obrátkách a během pár chvil je váš růžový svět naruby, už nechcete, aby to tak zůstalo beze změny.
Jak ale poznáme, že se měníme v lepší bytost? Měníme se sami nebo je ke změně potřeba dalšího člověka,který nám bude ukazovat cestu? Vždy se přizpůsobujeme tak, jak uznáme za nejlepší. Jsme opatrnější a možná i skeptičtější, neboť zkušenosti z minulostí nás nenechají udělat znovu stejnou chybu. I když to možná není fér k ostatním, ale to my jsme si zažili své, ne oni.
Ale proč se užírat minulostí, která se změnit nedá? Kolikrát jste měli chuť vrátit čas zpět, ale ohlídněte se pořádně. Opravdu byste chtěli být zase těmi nevědomými, když už znáte pravdu? Chtěli byste zase být těmi, co nevědí, že se nad ohněm spálí? Ano, změna je život. Tak... cítíte se být jiní?
Autor Athalas, 19.11.2007
Přečteno 303x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí