Sny

Sny

Anotace: ...

Z vášnivých snů se mladí lidé probouzejí, aby je uskutečnili. Staří se probouzejí se slzami v očích.
(Ladislav Muška)
Ano, naše sny se s věkem mění. I já jako malá chtěla být princezna, později popelář. Jako dítě školního věku jsem toužila být módní návrhářka, protože jí chtěly být všechny holky ze třídy. Nyní jsou mé sny jiné. Nebyly a nejsou tak jednoduché, jako sny typu: krásný dům ve vilové čtvrti, já se svým dokonalým manželem mávám u dveří dětem, které si hrají na trávě.
Mé sny se zdají být jednoduché... a přesto neuskutečnitelné. Něco dokázat, někam se zařadit a být dobrá v cíli, který si sama ustanovím. Jeden chytrý muž řekl: Jen ty sny, které se nevyplní, jsou věčné. Proto sněme o dokonalé rodině, o cestě do Kalifornie, o tom, že jednou budeme konečně spolu. Sněme o místech, kde nás lidé chápou a kde nás nikdy nikdo neopustí. Můžeme snít o penězích, kariéře nebo jen o úsměvech druhých. Ano, některé sny nám nejsou souzeny a nikdy se nevyplní. Ale jiné svou pílí a přesvědčením naplníme my sami.
Říká se, že probuzení bolí, tak sněme dál...=)
Autor SPKY, 20.11.2007
Přečteno 348x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí