sebevrazda

sebevrazda

Anotace: sebevražda a můj názor na ni

Sebevražda... co pro koho znamená? Pro někoho je to vysvobození z alkoholismu, z dluhů, z neštastné lásky, choroby... či jiné.
Ale pro někoho je to vysvobození - "co nejrychleji zemřít... dostat se z tohoto hnusnýho a prolhanýho světa" ... to pronesla jedna skvělá dívka, které si moc vážím. Má pravdu. To, co se tu děje je... Ale nic, není tak težké, aby to lidský duch nepřekonal... "Seneca". To si trošku protiřečí. Dá se položit otázka... Jak můžu srovnavat tu dívku se Senecou... můžu. Jde jen o to, přizpusobit se, anebo žít si "svůj" svět v tohle světě.
Smrt vyřeši mnohé. Je jedno, jestli tvůj odchod z tohoto světa někomu ublíží. Hrajeme každý sám za sebe, a pokud posoudíme že je na čase odejít, tak to uděláme. I když to ostatni nepochopí. Kdoví, co nás čeká na druhé straně. Přibuzní, lidi, co nás mají rádi, temnota, sám nevím. Ale vím, že když budu chtít odejít, tak to udělám.
Autor nerousek, 24.11.2007
Přečteno 408x
Tipy 2
Poslední tipující: L.L.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Každý má právo si se svým životem dělat co chce, ale sebevražda nic neřeší, únik je nemožný.

28.11.2007 14:34:00 | Dao de

Sebevražda je nesmysl. Nikdo si sám svůj život nedal, nemá tudíž právo na to si ho brát.

25.11.2007 22:51:00 | Tracy Beakerová

Bez druhých bys nebyl nic. Druzí tě porodili, vychovali, postarali se o tebe, milují tě, dávají ti všechno. Takže ať chceš nebo ne, druzí tady jsou a musíš s nimi počítat. A odejít, protože to nezvládáš a tvrdit, že jsi tu sám za sebe, nedává žádný smysl.

S požehnáním

25.11.2007 19:47:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí