Važme si toho, co máme

Važme si toho, co máme

Anotace: Osobní zkušenost - pro lidi, kteří si myslí, že jejich život nemá smysl, že jim nic v životě nevychází, atp.

Bylo podzimní odpoledne, taková šeď, nevlídno... Den jak pro depku stvořený, znáte to... Jdu takhle městem a najednou... "Ahoj, jak se máš?" Ano, z mého splínu mne vyrušil hlas mé bývalé spolužačky. Z rozhovoru jsem byla nějak rozhozená. Dozvěděla jsem se, jak je má spolužačka šťastná - má práci, kterou vždycky chtěla, přítele, no prostě ideální život... A já, tehdy zoufale osamělá, bez práce, tehdy se zdálo, že se mi nějak nedaří, že je všechno špatně... Tak tohle mi rozhodně nepřidalo - ne, že bych byla závistivá, když se druhým daří, přeju jim to, ale nějak na mě dopadly ty mé životní neúspěchy.
Za několik let poté, když už i můj život nabral trochu jiný směr - vdala jsem se, práci jsem už také měla - jsem šla na sraz se školou. Byla tam i má zmíněná spolužačka. Dozvěděla jsem se, že má někoho jiného, ale z důvodu, že její předešlý dlouholetý přítel měl autonehodu, při které se zabil. Přejel mi mráz po zádech, když jsem si uvědomila, jak jsem téhle dívce záviděla. Život je nejistý, jednou je člověk nahoře, jindy dole. Nikdo z nás neví, co nás potká... Já jsem nic tak hrozného zatím, jako je tragická událost, díky Bohu, nezažila. Nikomu bych to nepřála. A tak, važme si toho, co máme! Nikdy nevíme, co nás může potkat.
Autor mourovatákočka, 27.11.2007
Přečteno 668x
Tipy 5
Poslední tipující: Bíša, NikitaNikaT., vodnař
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všechno zlé, co jsem kdy prožila se nakonec ukázalo, že mělo svůj smysl. Něco mě to naučilo. Někdy potrestalo. A někdy zachránilo před něčím mnohem horším. Děkuji v životě za všechny úspěchy a výhry, ale zpětně i za prohry a neúspěchy.

18.03.2008 14:48:00 | Varda

Jsem již stařík, který po těžké operaci a chemoterapiích
překonal smrt... Tvá úvaha mi mluví z duše.

12.12.2007 15:53:00 | Bíša

Ano, jednou je člověk nahoře a po další dole. Jen je těžké to dole překonat. Plně temotu dílku rozumím, vím, jaké to je, když se člověku nedaří, když ztrácí půdu pod nohama, ať už je to láska, zdraví ... život jako takový ...

12.12.2007 12:28:00 | NikitaNikaT.

Moc děkuji, Terezo. Přeju Ti v životě jen to nejlepší!

30.11.2007 12:20:00 | mourovatákočka

Máš pravdu... jednou jsme nahoře... a jednou zase dole. Někdy se vše změní tak rychle, že se nestačíme ani udivit. Určitě bychom si měli vážit toho co máme. Já si toho vážím... Díky této úvaze i díky jiným to vím. Děkuju

28.11.2007 20:57:00 | TerA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí