Novoroční předsevzetí

Novoroční předsevzetí

Anotace: Nadšení v euforii Nového roku!

Nekouřit, zhubnout, začít sportovat či změnit svůj stereotypní život... naše tajně vytoužená přání, která tiše šeptáme ledovému zimnímu vánku za zvuků dělobuchů a rachejtlí. Naše přání, pouhá slova, se kterými nadšeně usínáme na rtech v Novoroční euforii a v příjemném opojení alkoholu. Avšak kde se ztrácí elán v dalších dnech? Většina kuřáků, hrdě se na pár dnů či jen hodin převlíkajíc za radikální odpůrce kouření, zapaluje cigaretku a slibuje si, že příští rok to snad již vyjde. Člověk, bytost, která si podmanila přírodu pod své ruce, nakonec bojuje se sebou samou. Podléhá svým touhám a závislostem, které potlačují základní pud sebezáchovy. Kde je ta síla, která nám dovolila stát na vývojovém vrcholu naší Země?
Autor Kateway, 03.12.2007
Přečteno 586x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jj clovek na vrcholu mozna je ale prirodu si podle me podmanil pouze ve sve mysli, Zeme si s nami bude stale delat co ona bude chtit... ale to jen muj nazor do sbirky : ) zajimave uvahy, konecne se tady nekdo zamysli nad necim jinym nez "...proc me nema rad a proc je s ni..." : )

17.01.2008 11:14:00 | kukaska

Nevidím vrchol, vidím potenciál...nemám rád, když někdo hned vidí to špatné a pesimistické, koukejme se na to tak, že se nemáme tak zle, abychom se nemohli mít hůře. Ono to je přeci jednoduché - člověk je chytrý, ale lidé jsou hloupí. A nevyznávejme zase tak moc dekandenci a další podobné. Člověk je štastný ve své nevědomosti, tak se netrapme tím, jak padáme a budeme padat dolů :) Díky za komentík...hezký den :)

05.12.2007 10:42:00 | Kateway

Touhy svazují a lidé je živí.
Lidé jsou na vrcholu vývoje? Máš pravdu, že na vrcholu jsme, ale propasti, z které jsme se již začali kutálet a nezastavíme se dokud si pořádně nenabijeme čumu :)
Kdo vidí vrchol vývoje, je čistý materialista, kdo vidí úpadek, ten už prohlédl, že všechny věci kolem nás nás zotročují a ubíjejí

04.12.2007 14:44:00 | Dao de

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí