každý má své

každý má své

Každý člověk na tomto světě i mimo něj má kupu svého štěstí. Kolikrát si lidi bědují, proč ten a tamten má takové štestí a já nic. Je to jen pohled toho daného člověka na svět. Když se opravdu člověk zamyslí, co vůbec znamená výraz "štěstí", pochopí to. Vemte si třeba takového malého černouška v Africe. Co pro něj může být štěstí? Že má občas co sníst? Každého, kdo se alespoň trochu zamyslí, napadne, co pro toho malýho klučinu může být štěstí. My své štěstí také máme, jen se stačí zamyslet, alespoň maličko. Někdo holt své štěstí z hromádky bere po lopatách, jiný po zrnku. Zas je tu však situace, jak člověk s tím svým štěstím naloží; někdo jej nechá proklouznout mezi prsty, jiný jej pevně drží v rukách a třebas jej zúročí. Ještě pořád si myslíš, že nemáš štěstí, opravdu? Tak si málo přemýšlel/a...
Autor don Kojot dela Máša, 07.12.2007
Přečteno 705x
Tipy 4
Poslední tipující: Robin Marnolli, Dilla
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Básně máš taky hezký, ale moc vázaný jednoduchým rýmem...ale tahle úvaha..s tou se ztotožňuju. Líp bych to sám nenapsal...no aspoň jsem to nezkusil. tak díky.RM.

30.11.2012 10:16:57 | Robin Marnolli

jojo díky , já vím že nejsem žádnej borec.
moje veršování ,to je spíš jak takovej text k písničkám,teda né vždy.

30.11.2012 12:15:47 | don Kojot dela Máša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí