REKLAMA

REKLAMA

Anotace: Nedávno jsem tenhle text našla. Byl původně stvořen pro kompozici v 1. ročníku, přesto jsem se rozhodla jej zde vložit, protože s ním i po dvou letech naprosto souhlasím.

A je to tu zas. Této věci nikdo neunikne. Útočí na nás a my je musíme neustále přepínat. Ano jsou to reklamy. Vidíme je všude. Hrnou se na nás z TV, rádií, internetu, ale i billboardů či obyčejných novin. Jsou to jen hloupé firmy, které se vtírají lidem do života, aby tak vzrostl jejich prodej.
Ani ráno nás nenechají v klidu otevřít oči, jen co zapneme televizi, abychom se podívali jaké bude dnes počasí, reklama nám připomene, že jen s Be-Be je dobré ráno. V koupelně při ranní hygieně mám pocit, že mi pasta zpívá: ,,Perlička, to je prostě jednička!“ Zjistila jsem, že má být polojasno až zataženo, místy s přeháňkami. To abych si vzala Actimel, nebo budu mít oslabenou obranyschopnost.
Při cestě do školy čekám na zastávce MHD, když auto značky Škoda plnou rychlostí najede do louže a mně nezbude nic jiného, než si vyprat svetr v Arielu, aby bílá bílá byla. Dorazím do školy, nechám si v automatu napustit do kelímeku Granko a je mi řečeno, že ráno chutná nejlépe. Jsem zvědavá, jak se den bude vyvíjet dál. Začala první vyučovací hodina. Škola je přece základ života. Jelikož jsem ráno snídala jen Be-Be, rozbalím si rychle svačinu. Celozrnný chléb s Nutelou, protože bez její energie bych nezvládla vypočítat ani jeden jediný příklad v naší oblíbené matematice. Načež mě vyruší profesor a upozorní mou maličkost, že v jeho hodinách musím dávat pozor. Vykouzlím úsměv, a řeknu si: ,,NEMUSÍM, -NE-MU-SÍM!“ No a co teď? Teď si dáme Deli. Profesor je ze mě na větvi, ale aby mohl přistoupit blíž, dá si Winterfresch pro ledově svěží dech. O přestávce si zapnu přehrávač a slyším Lídl - ten je nejlevnější. V tom si vzpomenu, že má kamarád narozeniny. Sklouznu se tam a koupím mu nejlepší jízdu na ledě Fernet Stock Citrus.
Ještě mě čeká autoškola. Ale jak se má člověk soustředit na pozemní komunikaci, když se z rádia ozývá falešný zpěv muže, který nám sděluje, že někde zlevnili zahradní židličky? Už toho mám vážně dost. Doma se posadím do křesla z Ikei, nejlepší posezení. Dívám se na televizi, ale je tu zase ta reklama! No řekněte, neotráví vás, když má Leoš Mareš říci, kdo opustí Super Star, ale místo toho vás ujistí, že se to dozvíte za chvíli? No nic jdu si do kuchyně pro kofolu, protože když ji miluješ není co řešit!
Teď tak přemýšlím. Nebyl by ten náš svět bez reklam nudný? Kdy jindy si můžu pro tu kofolu zajít?! Musíme se naučit žít s tím, že reklama je součástí našeho života a často se na ni těšíme.
Autor kraaska_, 08.12.2007
Přečteno 466x
Tipy 8
Poslední tipující: Leňula, Eclipse, Fade_to_black, Martíneček, Petussska
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

To máš pravdu, ono je to sporné:)

12.01.2008 11:21:00 | kraaska_

Zajímavé. :-) Ale nebýt reklam, nevíš o spoustě nových věcech...

12.01.2008 01:18:00 | Eclipse

tož děkuju:)

11.12.2007 10:47:00 | kraaska_

je to fajne :)

10.12.2007 21:16:00 | Fade_to_black

děkuji moc:-*

09.12.2007 21:17:00 | kraaska_

originální a velice krásné, dobře se to čte...jsi dobrá zlatíčko!

09.12.2007 19:07:00 | Martíneček

to jsem ráda;-)

09.12.2007 18:57:00 | kraaska_

Bože, to by mě nenapadlo psát o reklamách!:-) Je to zajímavé, vtipné:-)

09.12.2007 17:44:00 | Grafomanická MIA

děkuji za chválu, ale hondnoceníčko by taky neuškodilo. Škoda, že co je to nové hodnocení, všichni na to kašlou:( ale za komentíky děkuji, moc.

09.12.2007 03:11:00 | kraaska_

Moc hezky napsané, vtipné a zároveň výstižné. Opravdu mě to pobavilo :D

08.12.2007 19:24:00 | Livian

Musím říct, že tohle se ti vážně povedlo... :)

08.12.2007 18:32:00 | Petussska

hezký....souhlasim a to 100%

08.12.2007 17:54:00 | sweet.dotey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí