GLOSY - Co řekl kdosi

GLOSY - Co řekl kdosi

Anotace: ---

VÝVOJ

Nevyvíjíme se vůbec. Před pěti tisíci lety měl Gilgameš tytéž úzkosti a radosti jako my, a když mu bylo zle, chlastal pivo. Je pravděpodobné, že za sto tisíc let to bude stejné, pokud lidstvo něco většího nesežere.

Mámo,
takhle jsem si to
po porodu
nepředstavoval...
__________________________________________________________

PRUDÉRNOST

Švédská armáda vyhověla nezvyklé žádosti vojákyň. Z obrazu lva, který je ve znaku mírových sil, odstranila pohlavní orgán.

Milé děti,
otevřte si geometrii
na straně 38 a 42
a bílým papírem
přelepte
kosočtverec.
__________________________________________________________

POČTY

Dvousetmístné číslo si naprostá většina lidí nedokáže zapamatovat, ani kdyby se ho učila celý den. Francouzský matematik Alexis Lemaire z něj 11. 12. 2007 zpaměti spočítal třináctou odmocninu za 70,2 sekundy. Dvousetmístné číslo vybral náhodně počítač. Svůj vlastní rekord v této "disciplíně" matematik zlepšil o 2,2 sekundy.

Jestlipak odhadnete,
za jak dlouho
by spočítal
vaši výplatu?
__________________________________________________________

KLIMAKTERIUM

Generální tajemník OSN Pan Ki-mun vyzval svět, aby se do roku 2009 shodl na nové dohodě o klimatu. Pan Ki-mun tak vstoupil do sporu mezi Spojenými státy na jedné straně a Evropskou unií s několika rozvinutými zeměmi na straně druhé.

Kolega dr. Čubík
z Amatérského sexuálního institutu ČR
sice vypracoval nádhernou studii o klimakteriu,
ale generální tajemník OSN Pan Ki-mun
ji z neznámých důvodů
nepřijal.
Autor Aťan, 17.12.2007
Přečteno 340x
Tipy 10
Poslední tipující: Casmaria, Romana Šamanka Ladyloba, Ria, prostějanek, Bíša
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Gabkine děkuji. Souhlasím a MAŽU!!! :-))

22.12.2007 09:13:00 | Aťan

..asi jsem včera také někoho "zavřela", omlouvám se modrásci, opravdu je mi to líto! Nemůžu se dostat ani do vzkazů,kde mám na některé z vás "mailové" kontakty. Vánoce už klepou na dveře a protože se sem letos dostanu už jen ve čtvrtek (pak až v dalším roce), chtěla bych Vám všem co jste mne četli (a já četla Vás), popřát krásné Vánoce a úspěšný příští rok!
Díky za Vaši přízeň a už se moc těším na další (snad fungující) "brouzdání" Literem! :)

18.12.2007 14:03:00 | Jiparo

Taky jsem nevědomky někoho zřejmě "zavřel", ale když má v titulku a anotaci NETIPOVAT, tak se to snažím splnit. Siorak psal adminovi, ať tipování zatím vypne, než to definitivně spraví. To by vyřešilo zmatky. Ale admin u móóóóře možná o nás ani neví. Liter ho asi naštval vzbouřením se proti bannerům - blikajícím reklamám.

18.12.2007 12:57:00 | Aťan

Jak se mám nenechat tipovat,to přeci nejde. A je to tu fakt zmatené, vůbec mi nedocházelo chvíli proč něco jde otevřít, něco ne až teď jsem se dozvěděla, že je to kvůli tipování...Tak dokonce je možné, že jsem též nevědomky zapracovala na nějakém tom tipu, když to šlo otevřít...nejednalo se o úmysl!!! A Vaše dílka jdou otevřít v editu, tak se určitě neztratí:-) Až se to opraví, uvidíme, co bude.

18.12.2007 12:14:00 | simsa

Jak u díla v tipu neuvidíš nulu, tak se ani nesnaž - to je prakticky neotvíratelná věc.

17.12.2007 17:12:00 | Aťan

To nevadí, že tomu nerozumíš, ale hlavně nikoho netipuj a nenech se tipovat. Dál se uvidí, musí zasáhnout ADMIN.

17.12.2007 17:10:00 | Aťan

Jaká je to prosím finta? Nemůžu si přečíst nic ani tipovat, jsem tvědavá, zda se tohle odešle. A jak dlouho to bude trvat? To se na to vykašlu tady teda.

17.12.2007 16:57:00 | simsa

Ano, budu to volat na všechny strany...

17.12.2007 15:08:00 | Bíša

Tony, snad to bez tipování takhle provizorně nějaký čas půjde. Zkus tu fintu říct co nejvíce lidem, prosím tě.

17.12.2007 14:18:00 | Aťan

Zajímavě jsi napsal, co řekl kdosi cosi...

17.12.2007 14:15:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí