Když někdo trpí pro krásu jiných

Když někdo trpí pro krásu jiných

Anotace: Lidé a kožichy..

Tohle téma bohužel poslední dobou aktuální pořád...

Sálem se ozývá znělka. Blikají světla, zní módní hudba a na prkna, jež znamenají svět, vchází první, druhá, třetí modelka. Luxusní modely, krásná, podle moderních trendů na kost vyhublá těla. Zimní kolekce. Vypasované kabátky, dlouhé pláště, kozačky, kapuce, šály. Vše z prvotřídní kožešiny.

Diváci nadšeně tleskají. Kdyby to bylo umělé, vůbec by to nebylo ono, říkají si. Tak krásně se leskne a celkově to vypadá úplně jinak, luxusněji, než ty laciné umělé kožešinky.

Malá, vyděšená liška se zoufale tiskne k chladným mřížím. Nechápe, co se děje. O kotec dál už bezvládně leží další, tentokrát apatická, se vším smířená liška. Takových zvířat je tu mnohem víc, různých druhů a barev. Všechna mají jedno společné: luxusní kožešinu. Jenže nejsou dost dobrá na to, aby si ji mohla nechat pro sebe. Ne, ne. Co vás bere. Tahle kožešina bude mnohem lépe vypadat na ladných tělech vychrtlých krásek na molech. Zvířata jsou na to moc nízká a nedovedou ocenit to, co mají.
Autor Pinx, 17.12.2007
Přečteno 232x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí