Mažu, mažu..

Mažu, mažu..

Anotace: Bořím mosty a hrozně me to baví.. ale nesmí být zničeny nenávratně :-))

Uplynulo dvacet dva dní od smazání mého blogu. Přemýšlela jsem o tomhle svém počinu hrozně dlouho, ale na závěr mého myšlenkového pochodu se dostavil neodbytný pocit smazat všechno, všecičko, co jsem za ten krásný rok o sobě vytáhla na světlo světa. Poslední dobou jsem totiž opravdu nevěděla, kdo přesně si čte můj "deník". Docela mne děsila představa, že tam přijde kdokoliv z mé třídy a přečte si trapné výlevy své spolužačky. Ale tohle nebyl jediný podnět ke zrušení blogu. Nějak jsem cítila, že virtuální svět je sice krásný, ale zdaleka ne tak naplňující, jako ten, co žijeme bez počítače. Došlo mi to docela pozdě, od vstupu do jiné dimenze. Každopádně teď mám opravdu trošku jiné starosti, takže mi vůbec nevadí, že už nemám blog, cítím se bez něj mnohem lehčí a teď se radši věnuji přípravě na přímačky...

Dnes jsem smazala asi třicet svých děl, těch, které se mi zdála úplně nejhorší. Možná, že třicet je málo a chtělo by to probrat ještě víc, ale přece jenom, kopírovat všechno, včetně komentářů, dá docela zabrat.

Mé výtvory jsem nesmazala proto, že bych se bála toho, kolik věcí si o mě tady lidé přečtou. Smazala jsem to, protože za některé bych se spíš měla stydět, než je tady, s hlavou vzhůru, zveřejňovat. Všem moc děkuju za to, že mě snad nikdy přehnaně nekritizujete, většinou mi dílka chválíte, a já z toho mám opravdu radost. Ale když jsem si něco zpětně přečetla, nejradši bych si nafackovala. Nejen, že jsou všude gramatické chyby, ale mně samotné význam a myšlenka uniká. A komu jinému by to mělo dávat smysl, když ne autorce?!

Doufám, že mě alespoň trošku pochopíte.

Mějte krásný zbytek Vánoc!
Autor Gabika, 25.12.2007
Přečteno 356x
Tipy 4
Poslední tipující: Chancer, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky to znám, existuje spousta důvodů, proč svá díla lidé mažou...
Může to být proto, že litují toho, co napsali;
nebo toho napsali už tolik, že se jim to přestává líbit a chtějí začít znovu, dělají čistku
Nebo se bojí ostatních...jak jsi řekla: "Docela mne děsila představa, že tam přijde kdokoliv z mé třídy a přečte si trapné výlevy své spolužačky."
Bojí se toho, že se ztrapní nebo že si kvůli tomu co napsal, udělá špatnou pověst.
Vymazání písemných památek pomáhá člověku se vzpamatovat, udělá mu to pořádek v hlavě a dá prostor pro nové věci...já tomu říkám "recyklace člověka". Jako pták Fénix - když vše završí, shoří a z popela povstane nový...
Měj se fajn!

26.12.2007 11:48:00 | Chancer

Já ti to okomentuju v mailu, ju?!
:-)

25.12.2007 22:51:00 | La Suneteto

Nevím, co dodat k předešlému komentu, je v něm vše...
Soustřeď se na přijímací zkoušky a piš dál...

25.12.2007 20:40:00 | Bíša

Ahoj:-) Úplně tě chápu, taky jsem měl mnohokrát stejné myšlenky a mazal za sebou cestu světem. Člověka to uspokojí, že už přece není tak hrozný, jako byl... Třebas, že ti tedka uniká smysl tvých děl je tím, že se věnuješ něčemu jinému. Na svá díla je lepší zpětně vůbec nekoukat;-) Napsala jsi je, byl k tomu důvod, každý si prožije určité období života a v něm chápe věci jinak. Umění pak popisuje tvojí cestu životem.
Takže Ti přeju mnoho úspěchů v novém životě, ať se Ti podaří:-)

25.12.2007 20:17:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí