Jsem povrchní.....

Jsem povrchní.....

Anotace: mám depku... ani sem nevěděla, kam to zařadit... Za moc to nestojí, ale je to bohužel pravdivý...

Mám zvláštní schopnost... schopnost, kterou nemám ráda, která vlastně ani není zvláštní... není zvláštní, a ani to není schopnost, jako spíš vlastnost...

Proč nechávám lidi přicházet, když vím, že je tu nechci? Proč dokážu někoho odhodit a ignorovat ho po celou tu dobu, co se ke mně vrací? A proč, když se vracet přestane, mi to začne vadit?

Nechci takhle uvažovat, nechci být taková... ale.... kdo to změní? Neunesu pocit, že je na mě někdo naštvaný, že se se mou nebaví.... jsem povrchní člověk, i když mi povrchní lidi vadí...
Autor Jesus, 26.12.2007
Přečteno 601x
Tipy 3
Poslední tipující: Puck, spare
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, ale má to pro mě jen jediný závěr, chci ti říct, že nejsi rozhodně povrchní.

08.04.2008 17:12:00 | Puck

Všichni mě předběhli. Už jen fakt, že si to přiznáš, ostře odporuje něčemu, jako je povrchnost. Každý občas bojujeme sám se sebou a každý z nás občas dělá něco, co sám nechápe a co se rozumu protiví. Komu se to aspoň jednou za život nestalo a kdo neustále uvažuje racionálně, ten je víc robot než člověk, takže - hlavu vzhůru... nikdy není tak zle.

04.04.2008 10:43:00 | Perilan

Možná jsi moc závislá na sobě samé, na svých pocitech. Pravá láska není o pocitech, ale o vůli. Chci mít rád, nebo nechci. Pocity se časem vůli přizpůsobí. Možná také tak trochu druhé soudíš. Přestaň vnitřně soudit, jaký kdo je, a bude ti líp. Nejde to ale hned...Možná ale kecám...

20.02.2008 11:58:00 | IvoMaria

Povrchní nejsi, spíš upřímná:-)
A neztrácej naději.

26.12.2007 18:25:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí