Opravdovost(?)

Opravdovost(?)

Anotace: ...???...

Nic kolem není skutečné. Sníh pomalu padá k zemi, ale i ten je jen přeludem. Zebe mě za krkem, ale nevěřím mu, že je doopravdy. Stromy se ohýbají v chladném prosincovém větru, ale kdo by jim sežral, že tu opravdu stojí, že nejsou jen výplodem něčí fantazie? Stejně tak polní cesta, po níž kráčím. Už nedoufám v opravdovost. Kolem mě lítá jedna lež za druhou, snažím se jim vyhýbat. Jako bych byla živý terč. A přitom neovlivním, zda dostanu jednou přímo do hlavy, nebo o mě druhá jen tak lehce zavadí na boku, či že mě jiná mine a proletí daleko ode mě. Proč si všichni alespoň na chvíli nemohou sundat ty masky, škrabošky z maškarád, co neustále nosí na obličejích, a my se tak mohli dozvědět o pravdivosti našich slov a činů?
Autor p.a.j.i.s.e.k., 26.12.2007
Přečteno 259x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:+)

23.08.2008 19:12:00 | Bíša

Když si masku sundáš a ostatní kolem tebe si ji nechají, budeš nejvíce zranitelná. Proto si nikdo nechce sundat masku jako první.

Ale když to uděláš ty jako první, budeš sice nejvíce zranitelná, ale zároveň budeš svobodná. Lež a pomluvy již pro tebe nebudou mít smysl. A možná se ve tvém okolí najde někdo další, kdo si po tvém vzoru také sundá masku. Začněme vždy nejprve u sebe a druzí se snad přidají.

S požehnáním

30.12.2007 13:29:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí