Jak si přivodit pořádek v životě snadno a rychle

Jak si přivodit pořádek v životě snadno a rychle

Anotace: Dobře, je to úchylný...

Jak si přivodit pořádek v životě snadno a rychle

Pořádek v životě jde ruku v ruce s pořádkem v jedné zásuvce, kterou máte každý určitě doma, zaplněnou, a bez které byste se neobešli – šuplíček na spodní prádlo.
V mém případě na spoďárky a podprsenky. Do včerejšího odpoledne jsem tam měla vždycky hrozný nepořádek, to snad nebyl ani nepořádek, ale prachsprostý bordel. Tak jsem si řekla - ne, Kristýno, takhle to dál nejde, ty si to tu musíš uklidit. Fajn, vysypala jsem obsah zásuvky na podlahu a dala se do třídění.
1. Všechny neoblíbený a kousavý kalhotky úplně dozadu. Našly se mně jich dvě úhledně poskládaný hromádky. Vedle nich patří neoblíbený, malý, velký a podobný podprsenky.
2. Starý kalhotky, ke kterým se mi váže nepřetrhnutelný životní pouto (jinak bych je dávno vyhodila), jsem si dala do prostřední řady. Takovýchhle oblíbených “pracovních“ spoďárků se mi najde jen pár, protože životních lásek nemůže mít člověk moc.
3. Normální kalhotky, čili normálně oblíbený, normálně nekousavý a tak, patří vede těch veteránských spoďárů.
4. Tanga a podobný věcičky do druhý řady, kde je poslední volný místo.
5. Zbytek normálních kalhotek má svoje místo úplně na začátku šuplíku, v levým dolním rohu.
6. Zbytek podprsenek si rozdělte na:
7. Ty, který nosíte každém den, ty normální.
8. Na ty, který si dáte, když zkrátka musíte. Trochu kousavý, trochu příjemný, trochu malý, trochu velký, no, znáte to.
9. 7. a 8. zaplňte poslední volný místa
10. Trochu poodstupte a zálibně hleďte na vaše dílo s otevřenou pusou.
Po tomhle by se měl dostavit životní klid. Toto je ale pouze jednoduchá metoda na dělení spodního prádla, ale pozor, na chlapy to neplatí, teda, pokud nejste chlap se zásuvkou plnou podprsenek, že.
Autor .K.r.i.s.t.y., 28.12.2007
Přečteno 481x
Tipy 25
Poslední tipující: Truckle, Bakchus, Nevermind, Aluna, Grafomanická MIA, WAYWARD, La Suneteto, Luciiik, kryndy, Já Esther Ruth, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Naštěstí jsem dočetl do konce(mám to ve zvyku),jinak bych ve svých letech tápal,proč má některá žena malé,velké,popř.kousavé podprsenky.Raději se po důvodu nebudu pídit,ale počteníčko fajn,děkuji.

26.02.2013 17:41:23 | Bakchus

Moc pěkné,moc jsi mě pobavila.

13.04.2008 19:11:00 | Aluna

Klobouk dolů a mohutnej aplaus k tomu:D
Dlouho jsem se tak nezasmála něčemu tak všednímu ale nevšedně pojatému:D Ten bod 2 mě pobavil asi nejvíc ... veteránské spoďáry, ke kterým se váže životní pouto:D :D :D

01.03.2008 17:57:00 | Grafomanická MIA

Výborný nápad tématu.Na tvé mládí super :-)

07.02.2008 21:34:00 | WAYWARD

Tqak to je povedený!!!
:-)))

21.01.2008 14:04:00 | La Suneteto

Jsi prostě mistr poesie všedního dne. Komu se tohle nelíbí, nemůže mít smysl pro humor. :-)

30.12.2007 20:13:00 | Lisa.Ginmi

To je libový.=)Od srdce jsem se zasmála. Mám takovejch věcí, že to musim hned vyzkoušet. Za tvůj tip, ti dám dvojtip.

30.12.2007 09:58:00 | kryndy

heee, dala jsem ti dvojVtip=)

29.12.2007 00:32:00 | Já Esther Ruth

:-))
Hodilo by se mít vakuový úložný prostor, co? Nebo se musíme naučit kupovat jen nejnutnější...ale něco musíme mít pro sichr, že? :-)

28.12.2007 17:26:00 | Chancer

Týnko, spořádaný řád mě pobavil...

28.12.2007 15:26:00 | Bíša

:-D Musel jsem dát dvojtip, protože mi to připomnělo mý válečný tažení proti kompostu, kterej jsem měl ve skříních s oblečením. Co se nevešlo nebo kousalo, opustilo náš byt. Eště že bydlím v pátým patře. Když otevřu okno, tam se toho vejde! Úklidu a pořádku zdar :-D§
Fšecičko nejlepší v Novým roce, Týnko! :)

28.12.2007 11:19:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí