Happy New year

Happy New year

Anotace: Takové malé povídání o blbostech.

Dnes je 1. ledna 2008. Ležím doma v posteli, mám angínu a koukám, jak venku sněží. To je Vám taková krása! Z balkonu mám výhled na protější lampu, která osvětluje malé parkoviště. To je taková nádhera, koukat na ty vločky, jak klidně padají. To je jako vystřižené z takového toho amerického romantického filmu. Už mi chybí jenom chlap s květinou v ruce a zasněženýma vlasama, protože ve správném dojáku ČEPICE NEEXISTUJE, že? To jsou takové ty maličkosti, co se dějí jenom ve filmech.
Kdybychom byli ve filmu, tak nemám angínu, nesmrkám jako blázen, nesedím u počítače v pyžamu a v tlustém svetru, ale naopak - někde se procházím venku, nechám na sebe padat sníh (samozřejmě z toho nijak neonemocním, že?) a SAMOZŘEJMĚ při tom bude hrát nějaká romantická hudba. Realita - civím z okna a nudím se. Knihy přečtené, filmy okoukané, v televizi se nic neděje. Co mám dělat? Člověk si takovéhle strávení prvního dne v roce moc nepředstavuje, co? Jak na Nový rok, tak po celý rok... Ehm, tak to tedy opravdu nevím. To budu mít angínu celý rok? No potěš pánbu...
No jo, místo bujarých oslav se válím doma. I když, já jsem vlastně ráda. Vždyť klid a mír domova je k nezaplacení. Všude dobře, doma nejlépe. Už mi z těch antibiotik asi hrabe. Padání vloček se zrychlilo. Asi si půjdu lehnout. Bože, já mam takovou chuť na čokoládu. Zítra vyšlu posla (maminku). Cukroví už mám plné zuby. Taky po těch Vánocích najednou všechno to cukroví nemůžete ani vidět? Zvláštní, celý rok se na to těším a po Vánocích mě jen při pohledu na to rozbolí břuch.
Ale dávání dárků bych vrátila. Tohle přímo miluju, ten moment překvapení, co to bude. Ale ještě víc miluju pohled na člověka, co rozbaluje dar ode mě a neví, co pro něj mám. Ten záblesk v očích, zvědavost! Vypadá přitom jako úplný idiot, ale to nevadí. Stejně mě to baví. Nejlepší je pak ten moment, kdy zjistí, že je to úplná blbost, a předstírá radost. Na to mam vysloveně čuch. A strašně mě to baví pozorovat.
Přestává sněžit. V protějším okně někdo rozsvítil. A teď zase zhasnul. A přesně to teď udělám já. Zhasnu.
Autor AnnieB, 01.01.2008
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí