Proč se smrti lidé bojí ?

Proč se smrti lidé bojí ?

Anotace: Menší pokus o úvahu, původně to mělo bejt úplně něco jiného... vím, že je na mně co zlepsovat, takže každou kritiku uvítám, ať vím, co mám zlepšovat :) mimochodem... moje čestina je, hm... ne zrovna na 1, takže omluvte případné chyby.

Každá svíčka časem zhasne - stejně, jako každý oheň voda uhasí.
Každá květina uvadne - stejně, jako lidský život se lusknutím prstu zmařit dá.
Smrt má svůj seznam a postupně si k sobě přitahuje všechny životy... Nikdo se tomu nevyhne. Jednou si nás stejně všechny najde, nikam se neschováš. Snažíš se? Važ si života! Příště může mít na seznamu právě tebe.
Však pořád je tu jedna nevyřešená věc. Proč se lidé smrti bojí ?
Možná proto, že je naší jedinou jistotou... Avšak svůj osud lidé nezmění... zde je zbytečná snaha. Před smrtí i naděje ustoupí... a naděje umírá poslední.
Tak vysvětlete mi, prosím vás, proč se smrti bojíme? Proč některé "smutné duše" ji volají dobrovolně? Je smrt vysvobození?
"Smrt je pro mnohé z nás brána pekel, ale jsme na cestě ven, ne dovnitř."
Autor BloodAngel, 04.01.2008
Přečteno 555x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dekuju za komentare;)
Lay: kazdopadne...z pohledu normalniho stastnyho cloveka...je tohle docela jasny :) nekteri se prosti smrti boji...a ten zbytek ji k sobe beznadejne privolava

01.02.2008 23:11:00 | BloodAngel

Myslím, že lidé se nebojí smrti samotné, jen umírání a toho co přijde po tom

28.01.2008 19:22:00 | Hellmaster

Myslím, že lidé se nebojí smrti samotné, jen umírání a toho co přijde po tom

28.01.2008 19:22:00 | Hellmaster

Těžko říct. Každopádně skvělý nápad.
Nejvíce se smrti bojí ti, jejichž život za nic nestojí, ti, kteří vzdali vše, co chtěli, nebo mohli mít, ti, kteří se bojí i svého vlastního života. Ti, kteří nad sebou nemají kontrolu, a nechávají sebou vláčet každým, koho na své cestě, které se říká "život" potkají.

27.01.2008 20:02:00 | Layla.

ven né dovnitř...... Zajimavý

09.01.2008 20:48:00 | anti-HERO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí