Nikdy není pozdě začít znovu!

Nikdy není pozdě začít znovu!

Anotace: Doufám, že tento sloh nebo úvahu mohu nazvat "radou do života"...

„Užívej každého okamžiku, který tu byl, je, a který teprve přijde!!“ To bych nazvala heslem, který by si měl každý pamatovat a řídit se podle něj... Vždyť život je tak krátký, ale život velice rychle utíká, proto neztrácejme okamžiky života zbytečnostmi a užívejme každé minuty na tomto světě, nikdy nevíme jestli to není ta poslední minuta, den, rok… Nemyslím, že bych dospěla do věku, ve kterém bych mohla rozdávat rady nebo nějaká moudra do života, ale žádná situace by nás neměla dostávat do pocitů úplné beznaděje, vždy se najde někdo, kdo vás má opravdu rád, ať to jsou vaši rodiče, přítel, kamarád... Každý má svou spřízněnou duši a to nejen v lásce, ale i v přátelství a pokud zradíte přítele nebo přítel zradí vás; vždy je šance začít znovu, postavit se na nohy a začít znovu žít (tedy pokud nepatříte mezi mezinárodně hledané zločince :o) ), ale i v tomto případě máte určitou šanci - pokud tedy máte pár desítek nebo stovek miliónů, jistě, tak můžete začít znovu např. v jižní Africe ;o) ). Život vás může dostat do různých situací: ztráty rodiny, přátel, práce, domova i do mnoha jiných situací. Každý by se měl co nejrychleji odrazit od dna, protože každý kdo nezačne znovu hledat přátele, tak práci nebo partnera, příliš si zvykne na samotu, zoufalství i na chudobu, která je odměnou ztráta odpovědnosti.
A proto každý! komu schází něco velmi důležitého, zvedněte se ze židle a začněte hledat smysl vašeho nového JÁ a přijměte ještě jedno přísloví: „Co můžeš udělat hned, neodkládej na zítřek...“
Autor papaja360, 05.01.2008
Přečteno 435x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí