Život

Život

Anotace: Ježiš, co sem mám furt psát? Jsou to moje myšlenky, sice už nějakej ten pátek starý, ale pořád platný...

Život je hra, jejímž výherním losem je smrt. Má větší cenu, myslím ten život, než cokoli jinýho, co jste kdy poznali. Je spousta otřepaných frází, z níž věřím jediný: "Narodit se můžeš, umřít musíš."
Nejsem proti potratům, ale vážím si života v každé podobě. Když jsem byla malá, a vlastně i teď, věřila jsem, že všechno má duši. Třeba i takový knoflík u kalhot. A vždycky jsem věřila, že ta duše se umí radovat i plakat. Třeba jsem jednou botou něco zakopla a musela jsem tou druhou taky, aby jim to nebylo líto a nežárlily na sebe. Teď je mi 17, a pořád tomu věřím a pořád zakopávám, aby nikdo nepřišel zkrátka. Ale i když už občas zapomenu (vysoký věk = skleroza)všem se má měřit stejným metrem, zvláště, jde-li o život.
Autor C.alwen, 08.01.2008
Přečteno 402x
Tipy 2
Poslední tipující: Pišák
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Až mě dojímá, že nejsem jediný šílený člověk na světě, který nechce ošidit ani ty věci. Taky to dělám. Třeba když se sprchuju, obě ruce musí dostat stejné množství sprcháče a o obě nohy musí být pečováno taky stejně. Je to taková má malá zásada. Taky vždycky musí být hlasitost televize ztlumena na sudé číslo. Takových drobných věcí je tolik a jsou tak nesmyslné a zbytečné, ale přesto všechny dohromady tvoří naší osobnost.

17.02.2009 19:59:00 | SWEET13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí