Dobře vidíme jen srdcem, to co je podstatné, je očím neviditelné

Dobře vidíme jen srdcem, to co je podstatné, je očím neviditelné

Anotace: Tak to jsem dostal ve škole, že mám napsat úvahu na Dobře vidíme jen srdcem... Tak tady to je :) Enjoy it ;)

Někteří lidé a některé věci dokáží svoji podstatu před naším zrakem ukrýt, a tak nás oklamat.
Před srdcem to ale udělat nedokáží, proto je důležité vědět, že dobře vidíme jen srdcem. To co je podstatné je očím neviditelné.
Spousta lidí se dokáže přetvářet, a tak s námi i manipulovat a různými způsoby si s námi hrát. Jde říct, že jsou tihle lidé v něčem lepší, než ostatní? Můžeme říct, že je to jejich plus? Určitě se tím od jiných lidí liší a taky to pro ně někdy může být i výhoda. Myslíte, že umět oklamat lidi je dobrá vlastnost? V naší zemi by zřejmě většina lidí řekla, že bez lhaní a klamání to tady nejde. Možná mají pravdu, ale nikdy si člověk nesmí myslet, že je to dobrá vlastnost. Většina z vás už jistě oklamána byla, ale také hodně z vás již někoho oklamalo. Existují také lidé, kteří se oklamat nenechají nebo dokonce ani nedají? Asi se nedá říct, že by byl člověk, který by se nedal oklamat, ale je hodně lidí, které oklamat není zrovna jednoduché.
Tito lidé totiž ví, že srdce vidí lépe, než naše oči. Srdce dokáže prohlédnout i přes tu nejvíce kamennou tvář. Je jedno jakou má člověk hmotnost, jaké má svaly nebo jak moc se dokáže přetvařovat. Srdce je orgán, kterým lze vidět do lidí. Je to orgán, který lze oklamat ze všech věcí a ze všech ostatních orgánů nejhůř. Dokonce i detektor lži oklameme snáze, než srdce. Myslíte, že ne ? Vsadil bych se, že ti z vás, kteří si myslí, že se umí přetvařovat a dobře lhát nyní dostávají strach a začínají nad tím vážně přemýšlet. Může to být pravda?
Všichni musíme být obezřetní, abychom někomu nenaletěli. K tomu nám pomůže, když své okolí budeme pozorně sledovat. Nikoliv pouhýma očima, ale hlavně srdcem. Jen srdce mluví vždy pravdu a dá nám ten nejbarevnější obraz.
Autor PECEN-chleba, 09.01.2008
Přečteno 522x
Tipy 1
Poslední tipující: Agniezka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

já souhlasím, srdce nám všem moc dobře radí a dokážd komunikovat se srdcem druhého člověka...to vím z vlastní zkušenosti..;o) ano ano, někdy ti pitomci vůbec netuší, že jsou tak průhlední a ani neví, že třeba ten kterého chtějí oklamat z nich má pouhou srandu jak jsou ubozí..;o) ale nech me je při tom...až je bude soudit vlastní svědomí,tak prohlédnou..a věř, že to pro ně bude velká ostuda před nimi samotnými..;o)

21.07.2009 11:04:00 | Agniezka

Nevadííí ;) Já beru i kritiku. Je to školní práce a tak jsem se tím zase nejak nezaobíral, ale já zase nesouhlasím s tebou :D Podle mě mozek ovládá i srdce, ale všechny jejich reakce vyvolávají pocity, vnímání, hmat, zrak a takový další vnější podněty. Podle mě jestli je to, co přichází a dělá ti to binec v srdci nebo v mozku, je pravdivé, poznáš hlavně na základě zkušeností. Ne, jen zdravým rozumem, atd ;) Je to spíše asi takoví filozofické téma :D

09.01.2008 17:43:00 | PECEN-chleba

Promin ale dovolím si nesouhlasit.Jediné co nam objektivně ukazuje situaci je náš mozek žádné srdce.

09.01.2008 16:45:00 | Gorgy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí