Krása

Krása

Krása - podle mě zcela relativní věc. Někteří ji vidí tam, kde jiní ne, ale nikdo vám s jistotou nemůže říct, že tam opravdu není.
Jak se říká: "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem." Myslím, že platí i něco podobného v otázce krásy. Například umění.
Na jedné straně obraz plný barevných čmouh sem a tam, křivá budouva, co vypadá, jakoby se měla právě rozpadnout, písnička plná basů ve kterých se opakuje celých pět minut jedna věta, na straně druhé obraz tajemné Mony Lisy z 16. století, staré fresky v ještě starších kostelích a když už nějaký ten kontrast, neodpustím si ani lidovky. Každému vyhovuje něco jiného.
Ale otázka krásy se netýká jen umění. Týká se taky bežného života. Jo, narážím na krásu lidskou. Říká se, že každý je svým způsobem krásný. Svým způsobem. Řekla bych spíš pro někoho. Vše je kladeno na vkus, myšlení, zkušenosti, věk a spoustu dalších důležitých faktorů. Avšak je na světě "Ta věc", která by se opravdu líbila všem? Myslím, že ne.
Autor Peťka_bez_talentu, 09.01.2008
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí