Touha

Touha

Anotace: moje úvaha o touze a jejích intrikách

Touha potká každého z nás.
U každého z nás má jinou podobu.
Touha může mít vážně hodně podob.
Touha vycestovat, touha milovat, touha být milován, touha seznámit se, touha po něčem například po čokoládě, ochutnat nějaké jídlo, touha po sexu, touha mít přátelé, touha vidět, touha něco zažít, touha něco umět, něco zkusit a hodně častá je touha žít.
Existují ještě miliony příkladů touhy, ale vyjmenovala jsem ty, které už jsem buď někde slyšela, anebo sama zažila. Já mám například hodně touhu poznávat... Umět něco nového, ale opravdu je u mě nejsilnější touha žít život :).
Já vždycky říkám – žiju tak jak žiju... Miluju svůj život – a to mi nikdy nikdo nevezme.
Zatím si budu stát pořád. Jo, a pak mám ještě jednu silnou touhu a to je touha -smát se.
Když se chvíli nesměju, tak se mě všichni ptají co mi je, jestli se mi něco nestalo.
Jo, přijde jim to většinou divný.
Naštěstí jsem vedle lidí, kterejm smích přijde jako normální běžná záležitost, takže bychom bez toho ani nebyli. Co mě vždycky potěší je to, když mi nějakej člověk řekne, že je se mnou strašná sranda a že sem vtipná :). A co víc mě potěší je to, že to třeba řekne někdo, od koho bych to nějak nečekala. Prostě, jsem ráda za každej úsměv, kterej je mi dopřán a za úsměv, kterej je věnovanej mně.
I když si to občas moc neuvědomuju nebo nepřipouštím.
Ale nedokážu si představit den bez úsměvu... Bez smíchu... To nejde!
Nejsilnější zbraň je smích. Tak to bylo, tak to je a tak to bude.
Smích samozřejmě i strašně moc sbližuje. S kým se zasmějete nebo na koho se zasmějete, tak v něm tajou ledy. Mezi vámi tajou ledy a hned je komunikace lepší a lehčí.
Ale zpět k touze.
Touha žít je pořád silná a myslím že je vždy nejsilnější.
Každý chce život prožít a ne přežít. Teda kromě nějakých individuí. Vyjímečné případy.
Autor PoeziGirl, 13.01.2008
Přečteno 321x
Tipy 4
Poslední tipující: FETKA, Grafomanická MIA, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Bez tužeb to nejde a bez smíchu už vůbec ne:) Radši jeden den bez vody, než minutu bez smíchu.

13.01.2008 13:11:00 | Grafomanická MIA

Tužeb již mám pramálo, ale směji se mnoho...

13.01.2008 12:28:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí