Současná rebelie :)

Současná rebelie :)

Anotace: problémy lidí s tím být sami sebou... lidi, postupně se totiž ztrácíte!

Nevím jak vy, ale já mám občas velké problémy s rebelií.
Samozřejmě uvnitř sebe :D.
Štve mě, jak lidé neumějí naplno žít. Jak si stěžují a přitom nedělají nic pro "lepší".
Jak nadávají všem a všemu, přitom oni nedokázali nic a třeba na to ani nemají síly.
Nepochopení lidé jsou neuznávaný jen proto, že to troubové nechápou. Že tupci nechápou jejich myšlenky a fantazii, kterou sahají až za hranice normálnosti.
Každý má v sobě něco šíleného. Něco, čím se liší od ostatních.
Já se ještě například pořád držím pozdravu "Peace" a zastávám to, co mě baví, moje názory a to, co nikdo jiný neumí, se snažím dávat jako přednost. Neeee, to schvovávat jen proto, abych se nááhodou nedej Bože odlišovala. Právě to, že se lišíme nás dělá "svými" vlastními :).
A proto buďte vždycky jen a jen svoji. Pokud zradíte sami sebe, je to to nejhorší, co uděláte.
NIKDY SAMI SEBE NEOPOUŠTĚJTE! NEDOVLOTE OSTATNÍM, ABY VÁS K TOMU DONUTILI! BUĎTE SAMI SEBOU! BUĎTE SVÝ!!!
Autor PoeziGirl, 13.01.2008
Přečteno 319x
Tipy 5
Poslední tipující: Lachailla, už ne pernikova princezna, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo přesně tak buď stále svá, protože se svejma názorama v těchto letech seš faktis osobnost ! :o)

12.04.2008 20:39:00 | Lachailla

Buď pořád taková jaká jsi! Souhlasím s tebou. Většina lidí vypadají jako kopie a když se jen trochu odlišíš, už tě odstrkávají! Já se ráda liším, protože mám ráda něco jiného než ostatní. A bojuju proti tomu stereotypu všude kolem nás! Zůstaňte všichni takový, jací jste a nesnažte se nikomu podobat. Každý je svým zůsobem krásný.

07.02.2008 13:37:00 | Cassée Moteur

Lidé o jakých píšeš jsou moc užiteční. To oni se obětovali pro ty co se snaží žít a poskytují příklad – tudy ne. Tak a já ti drží palečky, tak na dvacet let, aby ti to vydrželo a nebyla jsi jen studijní objekt. Mávám.

15.01.2008 10:31:00 | kouzelníček

Je potřeba býti svůj...

13.01.2008 12:31:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí