Jděte všichni pryč

Jděte všichni pryč

Anotace: Už mi není pomoci, ani o ní nestojím. Tak mě nechte!

Do háje, lidi! Nechte mě konečně být, copak nevidíte, že jediný co chci je chcípnout tu žalem, nestojím o vaši starost. Ano, jsem špatný člověk pohrdám vámi, nezaleží mi na tom, že se o mě staráte, bez ní už nechci nic. Jděte do háje se svojí hloupou podporou nic pro mě neznamená, jediný člověk, který mi může pomoci to nikdy neudělá. A já... já se vám omlouvám. Je to moje rozhodnutí, doufám, že brzy pochopíte, že ztrácíte čas. Když vás budu takhle ignorovat, určitě pochopíte. Nemůžu se dočkat, až mě necháte, chci se utopit ve vlastních pocitech viny, chci trpět a následně zemřít, tak už mě konečně nechte. Nemám nárok na vaši snahu, protože oni nestojím, tak na mě zapomeňte. Ve vlastním zájmu. Zapomenete!
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 14.01.2008
Přečteno 297x
Tipy 2
Poslední tipující: kouzelníček
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty jsi tragéd a úplně zbytečně...

26.04.2011 20:17:00 | PIPSQUEAK

Tak tenhle humor miluji. Chechtám se tu tvému parádnímu vystižení hlupáka. Jo fákt dobrý, máš u mne jedničku…úžasné.:-)

15.01.2008 10:12:00 | kouzelníček

=( smutný...blbý....víš,že tě nenechají...nakonec možná,ale budeš litovat...jinak s tou pomocí...mám to stejný;)

14.01.2008 15:15:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí