Slzy

Slzy

Anotace: ..krátká úvaha..

Zeptám-li se lidí, která součást nás samých je projevem citů, lásky, starostí, smutku, většina celkem rychle a bezrozmyslu odpoví srdce.
Vždyť srdce je odjakživa symbolem lásky, srdce se rozbuší, když vidíme milovanou bytost, srdce bolí, když nás blízký člověk zradí.
Však málo lidí napadnou slzy.
A přesto co vše může být obsaženo v jedné kapičce, jež nám vytriskne z koutku oka?
Říká se, že oči jsou zrcadlem do duše, pláčou-li oči, jakoby plakala duše.
Co všechno se může skrývat v jediné malé kapičce prýštící ze samého nitra?
Může v ní být ukryta bolest, smutek, soucit, ale i dojetí, radost či štěstí.
Slzy nás provázejí celým naším životem, jsou s námi od chvíle, kdy spatříme světlo tohoto světa, až do chvíle,kdy se ponoříme do tmy.
Díky slzám se cítíme lépe, malá kapka nám steče po tváři a jakoby s sebou vzala veškerou bolest i trápení.
Slza je poslem osvobození, je poslem, jež nám pomůže dát najevo své pocity bez jediného slova...
Autor Natiinka, 15.01.2008
Přečteno 344x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když mám slz poskromnu, mám i citů tak?

11.02.2008 23:27:00 | zlomený a nanicovatý -__-

moc hezká úvaha=) akorát..nevím, jestli s ní můžu souhlasit, pro mě už třeba ty slzy neznamenají úlevu...

19.01.2008 12:51:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí