K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008.

K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008.

Anotace: Někdy mám pocit, že až moc spíme...

K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008.

"Odpor Plzeň organizuje na sobotu 19. ledna v Plzni demo proti oklešťování svobody slova a názorů. Datum už způsobilo v Židy kontrolovaných médiích paniku, protože první transport z židovského ghetta v Terezíne se konal 18.1.1942. Rabíni běhají jak splašení!"

/Německý neonacistický server/

Osoby, které se podepsali pod výše uvedeným, budou v sobotu pochodovat za policejního doprovodu Plzní. Tamní vedení města říká, že nevidí žádný zákonný důvod k zakázání této akce. Zde se opět ukazuje, že se hloupost nevyhýbá ani těm, kteří se ve své neskromnosti domnívají, že mohou bez uzardění takto rozhodnout, aniž by dohlédli za roh…

Nabízí se otázka, kolik by z těch novodobých nacistů pochodovalo, kdyby si na vlastní kůži pár dní vyzkoušeli život trestanců v podobném zařízení jako Osvětim, Terezín atd. Co říci k jejich názorům, „myšlenkám“, k jejich protestu proti údajnému potlačování svobody slova...

Můžou mít jejich slova nějakou svobodu, když se sami hlásí k potlačování svobody a vraždění, což názorně ukázali výběrem datumu pro svou akci. Domnívám se, že ne. Spoléhat se na to, že generace lidí, co prošli peklem vlády těchto slov, již vymírá, je laciné, protože paměť národa je přenosná generacemi a pokud by začala selhávat, již bychom nebyli národem civilizovaných lidí, kteří ctí své kořeny a váží si svých hrdinů, co dokázali za jeho životaschopnost položit i život. Možná bychom se měli sami sebe ptát, kdo z nás by to dnes dokázal…

Dovětek : Je 17.1. a události nabraly nečekaný obrat. Primátor Plzně akci extrémistů zakázal. Osobně se domnívám, že udělal dobrou věc, protože by měli představitelé radnic a vlády dát jasně na srozuměnou ultrapravici, u které je víc než zřejmé, k jakému odkazu se hlásí, že v této zemi si slušní a civilizovaní lidé jejich aktivity nepřejí. Jsem rád, že mohu slovo hloupost na adresu vedení Plzně vzít zpět, že nastala situace, která mě nutí se za něj omluvit.
Autor Martin Vodňanský, 16.01.2008
Přečteno 260x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tupost a fanatismus se neptá-nemá koho..

16.01.2008 20:09:00 | Weylin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí