Mozek

Mozek

Anotace: ---

Z televize jsem se od jednoho poslance dozvěděl, že člověk je na Zemi nejchytřejší, protože má největší mozek. Pane poslanče (s největším mozkem na Zemi), tak se na to společně podíváme.
Nevím jak váš, ale průměrný mozek dospělého člověka váží 1450 gramů. I delfín má mozek o 250 g težší než my. Dokonce má v mozkové kůře víc rýh, brázd a závitů. Možná vás to příliš nezajímá, ale delfín má přibližně shodně s NORMÁLNÍM člověkem 13 miliard navzájem propojených neuronů a 65 miliard neuroglií - výplňové tkáně nervové soustavy.

A teď se, pane poslanče, podíváme na hmotnost mozků pozemských živočichů:
slon africký - 6075 g
velryba myšok - 7200 g
vorvaň - 9200 g

Kam se na ně hrabeme, pane poslanče... a moc rád bych zvážil ten váš.

Hlasovací jednotku ve vaší Poslanecké sněmovně tvoří čtyři tlačítka; zelené tlačítko označené slovem ANO je určeno pro vyslovení souhlasu s návrhem, červené tlačítko označené slovem NE pro vyslovení nesouhlasu s návrhem, oranžové tlačítko označené křížkem vyjadřuje, že se poslanec hlasování zdržel a šedé tlačítko označené kolečkem slouží pro odhlášení se z prezentace. Nad každým tlačítkem je kontrolka, signalizující správnou registraci příslušné funkce. Šimpanz učenlivý (Pan troglodytes) jich po tříměsíčním výcviku zvládne 27. Příště volím šimpanze.

Práci čest
Autor Aťan, 18.01.2008
Přečteno 411x
Tipy 30
Poslední tipující: Iv, Aglája, Dračičák, Judita, Jiparo, WhiteSkull, Malé nic, Levandule, maena, s.e.n, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Volit či nevolit? Toť otázka!
Voli volí voly...
Ač si delfíni zvolili moře,
i oni mají občas hoře...
...všude se najde špína!

No, jak to tak po sobě čtu... můj mozek asi příliš ručičku váhy nevychýlí... že bych zkusila v příštích volbách kandidovat...?
:-DDD

04.02.2008 09:01:00 | Judita

...poslanci - nejlepší by bylo povolit odstřel tohoto přemnoženého druhu :)

24.01.2008 14:01:00 | Jiparo

Já vím Levandule, je to těžký. Myslím, že problém je už na kandidátce... Ale z koho vybírat? Najdu si v Tichém oceánu tichý ostrůvek a všechny vás pozvu na mejdan.

20.01.2008 09:58:00 | Aťan

Jo, Aťane... jenže... ať volíme nebo nevolíme... nějak se nic nemění... asi to není ve volbách :-(((

20.01.2008 00:59:00 | Levandule

jó jinak,,,,,ačkoliv ovce,,,nenechám se honit kdejakým vlkem

18.01.2008 21:07:00 | takova

Jejky asik založíme hnutí,nebo pohnutí mysli,,,zrušíme senát to bych ráda a poslance taky.

18.01.2008 21:06:00 | takova

Sio, 1. je zajímavá, 2. si nejsem jist, zda z vody vůbec vylezli, 3. poslanec je živočišný druh naprosto zbytečně zvolenej. Jeho ochrana a krmení stojí nepřiměřené množství miliard daňových poplatníků. Vzpomeň si jen na první průšvihy kupónovky a sanace bank. Od té doby stále a stále si politici a státní správa hrají na bezednou černou díru. A my je volíme a volíme a volíme... bů můů bééé bééé... jak to stádečko...

18.01.2008 21:03:00 | Aťan

kua..tak to sem v Háji..já mám jenom vysoký čelo...

pan poslanec si nevidi do ust..nejspis z toho duvodu
ze ma iq pod hlasovacim tlačítkem...

nejsem uplne proti vorvaňům ani plejtvákům, vždycky mi z obrazofky mávají ploutvema..takže budou asi chytří něco mají za lubem..a z toho plyne, že je na místě větší váha jejich mozeku..

snad sem jim nenaletěl..bylo by to f tom případku dtto jako s pány poslanci...

18.01.2008 19:23:00 | Bean

Že bych se to také naučil. Volte mě! Na CT mi mozek
nenašli, EEG - funkce neprokázány. IQ na bázi idiocie,
ale mám vysoké EQ!!!

18.01.2008 18:46:00 | Bíša

Jo, tak nějak... :-))

18.01.2008 18:32:00 | Aťan

Rasa : Poslanec obecný
Místo výskytu : ČR (přísně chráněný!)
Dorozumívání : Gesty (viz. Mirek Topolánek), ručně (viz. pan Rath) apod.
IQ : Kolem hranice 50 bodů, někdy i méně.

18.01.2008 18:29:00 | Eclipse

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí