Sebepoškozování

Sebepoškozování

Musím se vyjádřit k tématu sebepoškozování. Prostě musím! Proč to ti lidi dělají? Nj, přináší jim to úlevu, ale co kdyby to jednou přepískli? Co pak? Sakra, myslej na to někdy? Nechci myslet na nejhorší ani nechci odsuzovat hromadně a ani na nikoho ukazovat. To ne. Jen si prostě myslím, že je to blbost. Sakra velká! Stovky jiných lidí žije jinak, hůř a co by dali za to, mít jen zlomek toho, co mají ti, kteří něco takového dělají. A pohrávají si s tím. Pohrávají si s životem.
Nevím, jak vy, ale mě včera totálně dostala ta zpráva ohledně jakéhosi kluka z Tábora, který zemřel na meningoka. Byl to ten typ, proti kterému se nedá očkovat. Nemoc se projevila odpoledne a po půlnoci už nebyl ... zemřel. Náhle - jako blesk z čistého nebe. Co měl dělat on? On chtěl žít! Ale nebylo mu to přáno. A vy si s životem tak zahráváte!! Vzpomatujte se! Je to jako chodit po tenkém ledě, který může kdykoliv udělat KŘACH ...
Autor Peťka_bez_talentu, 19.01.2008
Přečteno 462x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý má na to jiný názor ale ja osobně si myslim že v něčom máš pravdu ale v něčem rozhoně ne:-)

29.02.2008 22:44:00 | Ulri

Jenže tady nejde o to , jestli je to malý nebo velký problém, ale o to jestli máš někoho, kdo ti s tim pomůže, pokud si na všechno sama , tak i ta nejmenší hloupost je to nejhorší!

29.02.2008 22:29:00 | Danča-frogie

souhlasim...
Je to nemoc! oni to nedelaj proto ze chcou byt dkezity..
nemuzes to chapat... nvm..

01.02.2008 18:43:00 | Sariinek

Nepochopíš cos nezažila...tak to prostě je...

19.01.2008 20:28:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí