Nejde zapomenout

Nejde zapomenout

Anotace: Kéž by jsi mě znala víc, máš o mě nejhorší představu...

Snažíš se mě vymazat. Po tom všem, nemůžu tomu stále uvěřit. To si opravdu myslíš, že jsem ti chtěl ublížit? Opravdu si myslíš, že bych byl tak zlý? Nechápu, že se ode mě dokážeš jen tak odvrátit a dělat jako bychom se ani neznali. Co mám asi dělat? Miluji tě! Jak mám bez tebe asi žít? Každá vteřina je tak nanicovatá. Já ti jenom odhalil moje nitro, proč naše láska nebyla silnější, než moje nedokonalost. To mě tu necháš jen tak? Samotného? Myslíš si snad, že tak to pro mě je lepší? Zajímá tě, jaké to pro mě je? Je to asi prázdnota, která mi neustále svírá hrudník. Nedokážu tě přestat milovat. Vím, nechoval jsem se správně, tolikrát. Jenže víš, to ty mnohokrát taky ne, často jsi mi dokázala ublížit, slovy, pohledy. Jenže ta láska byla silnější, ačkoliv jsem kvůli tobě ronil slzy, nikdy bych tě nedokázal jenom takhle opustit, skoro beze slova. Utéct tímhle nenávistným způsobem. Popravdě, nevěřil jsem, že jsi schopna být ke mně taková, ty jsi přeci lepší než já… taky by se dalo říct, že dokud jsem byl tvůj anděl, miloval tě a pečoval o tebe tak bylo všechno v pořádku, ale jakmile jsem začal s mým trápením, tak jsi se složila. Špatně sis to vykládala, ten problém byl vždycky o mě, mrzí mě, že jsi přesvědčená o tom, že jsem tě chtěl trápit, Že jsi ztratila důvěru ve mně. Ze všech lidí na světě jsem tebe miloval nejvíc, pořád tomu tak je, ale ty jediná jsi mě pomalu začala nenávidět. A to mi opravdu nejde k rozumu…
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 20.01.2008
Přečteno 323x
Tipy 3
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Nút
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Podej mi své dlaně
a své srdce na ně
...............
člověk se pořád učí
a ty největší bolesti
jej naučí nejvíce..
.......................
bohužel...

Je úžasné že si uvědomuješ svůj podíl.. že si dovedeš přiznat svou nedokonalost..
Myslím ,že to ale nestačí... Myslím ,že opravdu miluje ten kdo dovede přimět své já k přemýšlení..To co nechceš aby lidé dělali tobě .. nedělej jim :o)

Zkus se podívat z druhé strany zrcadla.. Není to otom že by ti někdo chtěl brát tvé osobité já...
Je to to nejtěžší na světě co znám sladit TY a JÁ do MY aby spolu mohli žít v harmonii co laská srdce i duši i tělo...
Myslím že je to víc o dávání :o)))
Zvedám roletu tvého smutku a posílám do srdce malý soukromý paprsek sluníčka:o))

21.01.2008 14:53:00 | Nút

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí