Tvou bolest nářek nezhojí, pouze prozradí (P.Syrus)

Tvou bolest nářek nezhojí, pouze prozradí (P.Syrus)

Anotace: Proč jsou lidé, kteří umí být tak strašně krutí? Proč?

Je to sotva pár minut co jsem na jednom z mnoha blogů narazila na citát, který mi připomněl jednu z těch moudrostí co mi máma řekla. Pravda ona to sice neříká takhle uhlazeně, ale podstata je stejná. Když jsem byla menší, plachá a chvílemi i dost nejistá, tak mi máma říkala:... ,,Když tě něco rozhodí, tak se snaž ať tvé slzy nevidí ten kdo ti je způsobil.“ A měla pravdu. To co mi říkala ona i ten citát, mi ale vnuklo další myšlenku. Proč je tolik lidí co chtějí vidět slzy toho druhého? Proč si mnohdy neuvědomují co způsobují? Zajímalo by mne co takové lidi nutí k tomu, aby byli tak hnusní. Co je to proboha za úspěch dohnat druhého člověka k slzám? Myslím, že ať jsou lidé jakkoli civilizovaní, tak některé věci z dob, kdy běhali za mamuty zůstávají. Skryté, ale pořád přítomné. Je to smutné, že se najdou lidé schopní hrůzostrašných věcí. Když si třeba vzpoměnu na případ stopařky, kterou unesl starší pár a chtěl si hrát na doktora. Děsivé. Děsivé je to o to víc, že to není smyšlené, že se takové věci skutečně dějí. Myslím, že toto asi v životě nepochopím. A tak mně napadá... že to ani pochopit nechci... Jen bych ráda, kdyby se takové věci neděly. Jenže vím, že se krutí lidé najdou i nadále... a to jen pro pár slz...
Autor TerA, 23.01.2008
Přečteno 418x
Tipy 2
Poslední tipující: PoeziGirl, mourovatákočka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tihle lidi to chtějí vidět proto, že nevědí, že je způsobili oni. Kdyby to věděli, zdrhli by jak nejrychleji by mohli. Přece, král který vyhlásil válku se taky nedíval na ty, které vlastně on sám zabil. I když nee vlastníma rukama, ale zabil. Měl přece svou čest, ale hlavně měl nepředstavitelný strach. Svědomí...

02.02.2008 10:30:00 | PoeziGirl

Ahoj Terezko, už jsem si dělala starosti, co s tebou je, že ses tak dlouho neukázala na Literu. Tyhle pocity mám taky a to čím dál tím víc, když se setkávám s lidskou zlobou. Proč se na sebe lidi radši zamračej, když by se mohli usmát? To je pro mně věc nepochopitelná a proto si vážím lidiček, jako jsi Ty. Zvlášť proto, že jsi tak mladá a přesto uvažuješ tak do hloubky, jako málokdo v Tvém věku. Myslím na Tebe a přeju Ti, abys potkávala a měla kolem sebe lidi, který Ti budou dávat úsměv do života. Papa, měj se hezky a piš! Ráda čtu Tvé myšlenky.

28.01.2008 20:39:00 | mourovatákočka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí