Proč?

Proč?

Anotace: Takhle vypadají myšlenky člověka, co právě dokončil referát a je půl jedné v noci...

Poslední dobou se koukám kolem sebe, na lidi, nahlížím do jejich duší (nebo se o to aspoň snažím) a zjišťuju, že je čím dál tím víc lidí v depresi. Jak je to možné? Proč společnost vnitřně krvácí? Je to dnešní dobou? Dobou, kdy se všechno točí kolem peněz, technologie se rozvíjejí doslova z minuty na minutu a pomalu ale jistě se zapomíná na klasické všední věci, jako jsou knihy, nebo i na tak obyčejné city, jako je láska? Ano, jedna láska přetrvává - láska k penězům. Vím, že si teď mnoho lidí řekne - to není pravda, ale schválně, kdo z Vás nenávidí peníze? Ano, tzv. Shakespearovská láska stále přetrvává, ale je jen otázkou času, aby se vytratila. Opravdu je tomu tak?
Jak je možné, že je dnes tolik lidí v depresi? Že by elektřinou? Že by mediálním vymýváním mozku? Že by faktem, že je toho pokroku na nás moc? Objevením elektřiny věci nabraly rychlý spád. Během 20. století jsme pokročili tak daleko! Bez elektřiny by tento pokrok trval stovky, tisíce let. A tohle všechno se událo během 100 let! Člověk není přispůsoben na tak radikální změny.
Je toho na nás moc. V dnešní době se po nás vyžadují co nejlepší výkony. Pokud někdo nemá vysokou školu, velmi těžko hledá uplatnění. Ale jak k tomu přijdou lidé, kteří nemají dostatečné předpoklady na studium vysoké školy? Kdo pak bude těm vzdělancům třeba stavět domy?
Ptám se - proč je tomu tak? Proč se nedokážeme vyrovnat s dnešní dobou? Proč se objevuje stále víc lidí, co je napadl ten démon deprese?
Proč?
Autor AnnieB, 31.01.2008
Přečteno 357x
Tipy 1
Poslední tipující: PoeziGirl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já musím souhlasit, nevím, jestli to není jen má hloupá představa, ale asi ne, znám dost lidí, kteří nejsou spokojení a šťastní a mají deprese, tahle společnost nebo svět je pro mnoho tak zničující.

05.04.2008 20:43:00 | zlomený a nanicovatý -__-

No, většinou mívají depresi ti, co ani neví co to je. Každej den se dá prožít s úsměvem, holt, někdo to nedokáže. Hlavně se nepřizpůsobuj těm depkovejm lidem;) Vydrž!

02.02.2008 10:28:00 | PoeziGirl

A lidi dostanou jeste vetsi pecku az dojdou zdroje k vyrobe elektriny... a par let na to bud vsichni pomrou, nebo bude obdoba stredoveku...

01.02.2008 19:07:00 | Johny Styx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí