Superstar heparin

Superstar heparin

Anotace: Co si o tom myslíte Vy?

Superstar Heparin

Tak už je to tady.
V nekonečné záplavě hvězd, které na nás chrlí komerční televize máme nového hrdinu.
Po Anetce Langerové, Vladkovi, Schrekovi, Vlastíkovi Horvátovi a celé řadě dalších rychlokvašených hrdinů reality show , přichází na scénu nová neokoukaná tvář.
Denně se na nás dívá z televizní obrazovky a zoufale nám vnucuje svojí pravdu.
Pokud netušíte o kom je řeč tak si buďte jistí, že novou televizní hvězdou je Bohouš Zelenka. Milující otec Petra Zelenky, který je skromně nazýván ,,heparinový vrah“.
Už před začátkem soudu se Bohouš začal stavět do pozice obhájce, ale jeho hvězdný okamžik přišel až v soudní síni. Od prvního dne začal komentovat vše co zaznělo.
Člověk by čekal, že každý svůj vstup do večerních televizních novin začne větou: ,,Prosím pozůstalé o odpuštění za to, že jsem zplodil a vychoval tu nejhorší stvůru jaká teď v této zemi žije!“
To ,ale od hodného Bohouše nikdo neuslyší, to prostě není jeho slovník.
Z televizní obrazovky se z jeho úst vylévají obvinění všech lidí do této hrozné kauzy zapojených s jedinou výjimkou. Jeho Péťa je prostě andělský čistý hoch plný citu a ideálů.
A tak se postupně člověk dozví, že lumpové jsou primář ARA , psychologové, policisté a nakonec možná Bohouš obviní i oběti.
Vždyť jedna oběť jeho syna byla po operaci plic. To znamená, že ten nebohý muž asi kouřil. Může si za všechno sám. Kdyby nekouřil , tak by nešel na operaci a hodný Péťa by mu nemusel píchnout heparin.
Verdikt pana Bohouše je jednoznačný. Může si za to ten mrtví sám a synáček je nevinný. Další se na ARO dostal po autonehodě. Jel asi moc rychle a i kdyby ne , proč nechodil pěšky. Spravedlivý otec rozhodne jednoznačně i tato oběť si smrt zavinila sama a Petřík je opět nevinný.
Proč se, ale takhle složitě pitvat v sedmnácti případech. Každý přece ví, že umřít musíme všichni.
Tak proč to dramatizovat. Péťa neudělal nic zlého , ti lidé by stejně jednou zemřeli, tak k čemu soud a proč hledat slova omluv pro oběti.
Sedm mrtvých a deset přeživších musí ustoupit do pozadí, teď musí spravedlivě rozlícený otec vyřešit otázku co se stalo jeho andílkovi ve vězení.
Jen na okraj musím konstatovat, že si nedělám iluze o českých policistech, ale představa, že mlátí člověka v takhle exponovaném případě mi přijde úplně absurdní.
To by neudělal ani ten největší blbec.
Ale zpět k superstar Bohoušovi.
Kromě policistů jsou lumpové i psychologové.
Jak strašně uráží tu čistou duši. Má prý skončit na Sibiři.
Bohouš se zlobí.
Bohouš obviňuje.
Bohouš odsuzuje.
Kde má ,ale důkazy?
Důkaz je v podstatě jeden.
Vše o bití i urážkách mu řekl Petřík.
A ten by mu určitě nelhal.
On mu věří!!!
Jestlipak mu při nedělní kávě a bábovce Péťa povídal o tom jak píchá heparin nemohoucím lidem v době před svým zatčením?
Asi ne!
Nebo snad ano?
To už si otec musí zodpovědět sám.
Pokud mu nic neřekl, tak mu nejspíš lhal.
Nemluvil pravdu dříve , proč by měl začít teď.
Snad je Bohouš jen zoufalý otec bojující o budoucnost svého dítěte. To mu ale nedává právo šlapat po citech obětí jeho syna. Kdyby se omluvil a pak jen mlčel udělal by to nejlepší ,jak pro sebe tak pro všechny okolo.
Petr Zelenka mladší je bestie a žádná slova na tom nic nezmění.
K současnému stavu se hodí jedno upravené rčení ,,Co je heparinem napsané ani slovem nevymažeš.“
Autor Tanula, 31.01.2008
Přečteno 514x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí