Lháři

Lháři

Anotace: ...o lidech co více dodat?

Je známo, že lidé lžou. Ale vždy se najde nějaký, který bude tvrdit, že v životě nelhal. Možná je to pravda, ale určitě někdy v životě lhal aspoň sám sobě...a to je občas horší než lhát někomu jinému. Stačí se jen podívat okolo sebe a pozorně si prohlídnout lidi okolo, a ukažte někho kdo nikdy nelhal ani sobě. Kdo nikdy neřekl, že něco dělám pro něco, ale ve skutečnosti to byla lež. Najdete jednoho takového člověka, jednoho jediného. Vlastně ani hledat nemusíte, protože by jsme si akorát zas všichni lhali o tom, jak je dokonalý. A to nejde. Člověk možná nelže, ale lidé ano. A lidé jsou ty zlý, ty kteří všechno dokáží obrátit jinak než to ve skutečnosti je. Znám to z vlastní zkušenosti, vždyť to také tak dělám...Ale někdo by mohl namítnou, že existuje i malá lež, která je občas lepší než pravda. To je také ale jen jedna z možností lži. Občas ty lži skutečně bolí. Zkusme se zamyslet a říci, kdy jsme naposledy neřekli tak čistou pravdu? Uvidíme, kdo jak na tom bude...Lidé lžou, to je jasné už od zrození věků, ale není to v dnešní době stále horší a horší?
Autor Láďa, 01.02.2008
Přečteno 370x
Tipy 3
Poslední tipující: PoeziGirl, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když se lže, je to děs. Ale tak nějak to patř k životu. Ještě větší děs je to, kyž člověk lže sám sobě. Pak už ani neví, jestli to tak dooopravdy cítí(nemluvím jen o lásce, ale tak všeobecně) nebo si lže. To je pak parádní zmatek.

02.02.2008 10:27:00 | PoeziGirl

Je, Stále si něco, nebo někomu nalháváme...

01.02.2008 21:26:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí