Už brzy se přesvědčím

Už brzy se přesvědčím

Anotace: jaká jsi doopravdy

Další noc jsem kvůli tobě nedospal... Dějí se věci, kterým se mi nechce věřit. Brzo pravda vyjde najevo, našel jsem způsob. Celou tu dobu, jsem v tebe věřil, důvěřoval ti, věřil jsem tomu, že jsi lepší, doufal jsem, že mi chceš pomoci. Stále věřím, věřím, že ti na mě záleží, ikdyž většina věcí symbolizuje opak. Víš, pokaždé, když ti bylo špatně, vždycky jsem tě podržel! Nevím, kdy bych tě nepodržel, neuklidnil tě, nepomohl ti. Jsi plná bolesti i nenávisti. Hrozné je, že se topíš ve vlastní lítosti. Čas mi ukáže, na čem ti záleží víc, jestli na tvém trápení nebo na trápení tvých blízkých. Začínám o tom pochybovat, opustila jsi mě, a víš kvůli čemu? Kvůli tomu, že jsem ti odhalil moji špatnou stránku. Ano chápu , nikdo nemá rád špatné stránky! Ale kdyby tvá láska byla z celého srdce, nepřekonala by všechny ty nesnáze? Neměla jsi se spíš mi snažit pomoci, když jsi mě milovala, místo toho, že se ke mě otočíš zády? Pravá láska by to určitě překonala! Stejně tak jak tomu bylo u mě. Taky jsi mi tolikrát řekla hrozný věci nebo jsi se chovala tak, že mě to ranilo, třeba jak jsi se ke mě zachovala na konci, bylo to tak chladné, tak srdcervoucí. Nevěřím, že jsi to byla ty... Všechno jsem to dokázal přejít! A víš proč? Protože tě miluji, snažím se tě chápat, hledám pro tebe pochopení. Ale hledala jsi ho ty někdy pro mě? Víš stalo se ti nedávno něco podobného jako mě! Taky jsi se svěřila jiným způsobem blízké osobě a ona? Ona tě evidentně také nepochopila a otočila se k tobě zády. Je to úplně to samé. Dokud jsem ti přinášel jenom samé pěkné věci, tak jsi brala, ale když mě nebylo dobře, pochopení jsem v tobě nenašel... Tomu tedy říkáš láska? Utéct za pár dní a dělat jakoby se nic nestalo? Nevěřím tomu, že jsi toho schopná... Jestli jsi, tak jsem udělal největší chybu ve svém životě, to že jsem ti dal moje celé srdce. Pohodila jsi s ním, strašně jsi s ním pohodila, nestojíš o mojí lásku? Bolí mě to, asi o ni nestojíš, protože jsem tě jí zahrnoval... Měla jsi jí vždy dost. Nebo snad ne? Víš o mě nikdy nebyl zájem, o moje srdce... Já věřím, že jsi jiná... doufám, že jsi mě milovala doopravdy a že jsem nesloužil jenom jako někdo, na kom si spravíš svou lítost, jako někdo, od koho se odvrátíš, jakmile zjistíš, že mu není dobře. Čas ukáže, jestli se v tobě mýlím a pokud ano, ponesu za to nejhorší následky. Pokud se vyplní to, že jsi si mojí lásku nezasloužila, že nejsi taková za kterou jsem tě měl, tak nejspíš neunesu tíhu toho, že jsem ti obětoval celé moje srdce.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 02.02.2008
Přečteno 392x
Tipy 1
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí