Mluviti...

Mluviti...

Anotace: ...stříbro, mlčeti zlato

Všechny slova jsou zbytečný... proč umíme mluvit? a vyjadřovat se? nestačili by nám skřeky, prostě tak jak to bylo dřív? Nebo zalepit ústa, popřípadě svázat ruce, těm co jen ubližují a dělají to naschvál, třeba z pomsty nebo z vlastní blbosti...ale to nemůže nikoho omluvit! Někdo neví, kde jsou krajní meze... Nemám nic proti tomu, aby kámoši mezi sebou žertovali, smáli se... ale posmívat se ostatním a úmyslně mířit na jejich citlivá místa, je absolutní hnus... Samozřejmě si většina ke svým "útokům" vybere slabšího protivníka... což je ještě odpornější... Já osobně umím ublížit, víc než si většina umí představit... ale nedělám to jenom tak, bez důvodu, pro zkrácení volnýho času nebo abych se mohla pomstít... A kdykoliv mě někdo se*e tak ho pošlu na patřičná místa hned a ne až po době, kdy by si ke mě vytvořil vztah a považoval by mě za kámošku, které může důvěřovat... Takže se prosím zamyslete, kdo vám stojí za váš čas a koho máte doopravdy rádi...a nevyvolávejte v lidech falešné pocity kamarádství...
Autor Marri, 17.09.2004
Přečteno 1560x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí