Krása

Krása

Anotace: Úvaha ošklivky

Krása...je to relativní pojem či stálá hodnota...podle mě oboje....slovo, které znamená hodně...každý si dává záležet na svém vzhledu....občas to sice není vidět...ale všichni se snaží vypadat co nejlépe...otázka je, jak člověka hodnotíte vy, na první pohled??? Nebo se musíte podívat vícekrát?...První dojem je nejdůležitější...samozřejmě nepoznáte jaký člověk je, když s ním nemluvíte nebo se o něj zajímáte jen povrchně...Nemám ráda lidi co soudí podle vzhledu, když jsem se však zamyslela, já to vlastně dělám taky..Tato představa mi vhání slzy do očí...vždyť kolik lidí je na povrch "ošklivých" a přitom jsou výjimeční a nenahraditelní, hm...? Stačí si vzpomenout...na kohokoliv, kdo vás první napadne..Pochybuji, že to bude nějaký manekýn nebo modelka...I když, nic není nemožné...Jdu si upravit svůj žebříček hodnot a když se mi to nepovede tak ho alespoň přehodnotím...Zatím se mějte...
Autor Marri, 17.09.2004
Přečteno 2338x
Tipy 3
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Merlík
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (13x)

Komentáře

Všetci súdime podľa vzhľadu...rozdiel je v tom, do akej miery.

13.01.2008 04:36:00 | Sarazin Faestred

Ať se to vezme,jak chce,všichni se bouříme nad tím,že všichni soudí podle vzhledu,ale ve skutečně to tak děláme všichni,jen si ti nechceme přiznat. Pěkná úvaha..

02.04.2006 07:00:00 | Peprmintka

Jen mě tak napadlo, že ten naprosto nejbáječnější, nejchytřejší a nejvstřícnější češtinář na naší škole, byl fyzicky docela ošklivý člověk :o)

20.11.2005 11:11:00 | michala

Řeknu ti to asi takhle...
Nebudu tvrdit, že na vzhled kašlu, ale určitě aspoň z 85% si ho nějak nevšímám...
Vždyť krása nevychází z toho jak vypadáme, ale jací jsme uvnitř...co na tom záleží že má někdo uhráky po celém obličeji, bradavici na nose, prasklé rty, že má oblečení které už se nenosí - když se podíváme na toho člověka tak i přes tyhle příklady co jsem uvedla si můžeme říct - stejně je skwělá/ý...
Každý je šeredný i hezký...a z mé vlastní zkušenosti - ty co jsou vzhledově hezcí si o sobě hrozně moc myslej, kdežto ti co nejsou až tak krásní jsou lidičky do nepohody...no to je můj názor..
a tvá úvaha je sama o sobě super! Kdyby si ji přečetla celá ČR, tak by se nad sebou lidi třeba i zamysleli jak se chovaj...

16.10.2005 12:59:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí