Tak tedy..

Tak tedy..

Anotace: ..všechno nejlepší (je to dopis, nevěděla jsem kam to zařadit)

Můj milý příteli,

všechno nejlepší k tvým osmnáctým narozeninám.
***
Bolí mě pomyšlení, že ses jich nedožil a že jsme teď mohli někde slavit, opíjet se do němoty a pak se za hlasitého zpěvu v neznámých místech potácet Prahou s naší skvělou partou.
***
Celou.
***
Máš pravdu, jsem jen snílek. Je to blbost.
***
Nic na tomhle světě nedokáže toto realizovat. A jestli jo, copak by to realizoval kvůli mě? Zase blbost, viď?
***
Víš, přemýšlela jsem dneska jak bys asi právě dneska vypadal.. Jestli by se ti rysy tváře nějak zásadně změnili, anebo ne. Kdo ví. Snad jen Rollien. Nezlobí tě moc? A ..
***
..koukáš se na mě někdy? Hrůza, co? Fakt by se mi hodilo tvoje umění naučit mě cokoliv, na co jsi pomyslel. Nikdy nezapomenu jak jsi mě při fotbale naučil matiku a já pak napsala pololetku za jedna. To učení mi opravdu nejde .. všechno se to zkazilo s nástupem na střední, co ti budu namlouvat, vůbec to nedávám.
***
Safra Jimme mě se hrozně stýská! Zrovna dneska mi běží hlavou všechno co jsme spolu prožili.. a že toho bylo dost.
***
Nikdy na tebe nezapomenu! Slibuju!
***
My beloved Jimmy .. see you leter .. good night my corpse friend. For ever whatsoever - only for you. I miss you Jimmy. I need you here. Where are you?
Autor Sammi-Kielli, 05.02.2008
Přečteno 323x
Tipy 1
Poslední tipující: WAYWARD
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí