Konec???

Konec???

Anotace: Jak se mám rozhodnout,abych neudělala chybu???

Jsi můj první,bojim se říct,že je konec,protože tě nechci ztratit.Pořád se jen hádáme,ale přece se najdou i chvíle kdy nám je spolu dobře.Má to smysl pokračovat dál???Pořád nás něco spojuje a to nejen hezké chvíle a vzpomínky,ale i to naše kouzlo,které nás spojilo.Překonali jsme toho moc a pořád jsme byly spolu.Jeden druhému pomáhal a bál se jeden o druhého.Minulost nás dostihla a trápí nás oba,má být i přesto konec???Kdybych tě aspoň tolik nemilovala,bylo by snadný říct „je konec“.Nikoho jsem tak nemilovala jako tebe a přesto nevim,jestli by nebylo lepší se nevidět a na všecko zapomenout.Rozhodování si nechal na mě a já mám rozhodnout o naší budoucnosti.
Autor Bžunda, 08.02.2008
Přečteno 328x
Tipy 5
Poslední tipující: kryndy, WAYWARD, Norlein, Pišák
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak hodně štěstí !

12.02.2008 18:37:00 | anti-HERO

Měli byste si o tom asi ještě promluvit, zjistit, kde je chyba a pokusit se to vyřešit. Důležité je vzájemné pochopení.

11.02.2008 23:09:00 | zlomený a nanicovatý -__-

Fajn,ale rozhodovat musí OBA-bod.

08.02.2008 17:34:00 | WAYWARD

v úvahách se má zamýšlet nad smyslem něčeho-Tvoje úvaha to splňuje. Pěkné,supertip ;)

08.02.2008 17:15:00 | Norlein

Je to těžké, ale co má přijít přijde a rozhodnutí to kolikrát nedokáže změnit...a hlavně v tvém věku toho máš ještě mnoho před sebou, mnoho rozhodování, mnoho krásného i nějaké to zklamání...

08.02.2008 14:22:00 | Pišák

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí