Srdce si nenechá poroučet

Srdce si nenechá poroučet

Anotace: co je mi všechno platné

Co je mi to všechno platné! Nedokážu tě přestat milovat. Mám tě pořád plnou hlavu i srdce. Myslím na tebe, každy den tolik hodin. Vzpomínám na naěe společné chvíle, tolik bych si zase přál tě obejmout, abys spočinula v mém náručí a cítila se v bezpečí, aby jsi cítila, že ke mě patříš. Aby jsi věděla, že nejsi sama a já také ne. Tolik se trápím, každé ráno se předčasně probouzím v myšlenkách na tebe a říkám si, máš to pořád taky tak? Když jdeš večer spát vzpomeneš si na mě ještě? Myslím si že ano. Nejspíš mě proklínáš a snažíš se mě vymazat z hlavy, jak jen to jde, ale myslím, že si vzpomeneš... Vzpomínáš na ty hezké chvíle? Znamenaly pro tebe tolik, co pro mě? Myslím že ano. Miluji tě, nedokážu přestat, potřebuji tě... Proč si to nenecháš vysvětlit, pochopila jsi to špatně... Ach chybíš mi ve všem, přál bych si s tebou zase mluvit, naslouchat ti. Co jsem bez tebe... Jenom troska, která neví proč žít. Moje láska nemůže jen tak zmizet a já tě nedokážu takhle opustit, záleží mi na tobě. Ptám se sám sebe, jak ti je nyní, jestli jsi pořád plna nenávisti vůči mě. Proč jsi si o mě vytvořila takový obrázek? Jistě, přispěl jsem k tomu v mnohém, ale kdyby jsi víc naslouchala, slyšela by jsi, že ten problém není s tebou, ale se mnou... Slyšela by jsi, že tě miluji, že tě potřebuji, že mi pomáháš. Jsi pro mě celý život... Pokud si myslíš, že se něco za ten čas změnilo... Tak ne, to hlavní je pořád stejné. Miluji tě...
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 10.02.2008
Přečteno 357x
Tipy 2
Poslední tipující: PIPSQUEAK
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pravdivé dílko, líbí...*:)

28.04.2011 17:09:00 | PIPSQUEAK

prosté a jasné vyjádření citu. A hodně štěstí, člověk ani neví, co ho ještě může potkat...!

11.02.2008 19:18:00 | Linushka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí