cesta života

cesta života

Anotace: :)nevim,musíte si sami udělat obrázek:))

Každý z nás si vybere cestu,kterou jde až do své smrti-cestu života..Ta cesta je dlouhá..Vím jen že začíná narozením a končí smrtí.Žádná není dokonalá,v každé se objeví překážky,o tom není pochyb..jde o to jak rychle odklidíme problémy z cestičky,jak rychle se zvedneme,pokud klopýtneme o vlastní pýchu nebo jak rychle zpozorujeme,že jsme zabočili do slepé uličky..Mě se do cesty postavil velký těžký balvan,kterým sama nehnu ani o píď..potřebuju pomoc,nikoho s tím nebudu obtěžovat,pravý přítel přece sám pozná že sem slabší než abych ten kámen odvalila..a půjde dobrovolně!Věřím že brzo někdo zpozoruje moje volání o pomoc a společně ten obří šutrák odstraníme!Bude to ale chvíli trvat..A právě proto vám radím,starejte se o svou cestičku jak nejlépe umíte,protože jinak se v tom samém smetí ani nepohnete!!čím méně smetí tím bezstarostnější život..
Autor makky, 16.02.2008
Přečteno 365x
Tipy 2
Poslední tipující: Skaja
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak....stačí blbě zahnout a na cestičku se může sesypat hora kamení, nebo jak říkáš, obrovský balvan a sami si nepomůžeme...

15.01.2009 12:05:00 | Leonkaaa

To je dobrý pohled na svět..jako cestu životem..taky si to tak občas představuji. Moje cesta je místy úzká, místy široká pláň, obehnaná kamenou zdí, někdy vysokou, neprostupnou, jindy nízkou, přes kterou je vidět do okolí. Ta cesta vede přes kopce, hory a údolí, je plná nástrah, překážek, křižovatek..Někdy se musí člověk kus vrátit, nabrat síly a zkusit překonávat znovu, aby se dostal dál..Tak přeju úspěšné zdolávání:-)

17.02.2008 10:01:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí