Živote je ku*va.....

Živote je ku*va.....

Anotace: krátká úvaha (pokud se tomu dá tak říct),kterou sem psala minulej rok v červnu...pořád pravdivá a asi bude napořád...

Určitě je na světě víc lidí , co se mnou sdílí názor. Někdo si to myslí třeba proto,že ho opustil někdo milovanej,jinej zase protože mu umřel domácí mazíček a nebo taky z nějakýho jinýho důvodu. Lidi sou různý každej má jiný city,jinej vkus,nebo jinak vypadaj,ale v srdci sme všeci stejní-chceme lásku a pochopení,přátelství a bezpečí.Všechny nás bolí zklamání a hlavně nás spojuje jedna dost zásadní věc- Jsme lidé,a měli bysme držet přisobě.

Proč vlastně existuje život??Proč zklamání a bolest???Bez zklamání a bolesti by byl život o ničem,nikdo není nikdy šťastný pořád,takže pokud momentálně šťastní jste,tak toho využijte,protože nikdy nevíte kdy budou vaše chvilky štěstí poslední...........věřte mi.....Život je jenom velká zkouška a žáleží jenom na nás jak ji složíme.....někdo líp,někdo hůř ,ale vzdát to není nejlepší způsob, protože to dokazuje ,jak moc si lidé neváží života.

Žiješ jen jednou...
Autor Dev_LATea_princess, 17.02.2008
Přečteno 302x
Tipy 4
Poslední tipující: Bloodmoon, Alasea
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ojojoj :O
škoda těch pravopisných chyb, které jsou i přesto, že to bylo psáno ve stresu, nepřehlédnutelné... kazí to pak smysl toho jinak dle mě dobrého, i když opravdu stručného díla... souhlasím s hlavní myšlenkou, ale nenazval bych proto život hned kurvou... výtka: není podle mě pravda, že bychom měli držet při sobě kvůli tomu, že jsme lidé... to by přece potom taky byla nuda, ne? :)

Ale jo, na tip to určitě je :)

20.05.2008 16:16:00 | Zurix

tak tohle mě faakt dostalo..dobře vypracovány a vbc..prostě dobrá myšlenka a dobře podaný..

18.02.2008 15:53:00 | petinQa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí