Trápení

Trápení

Anotace: trápím se, zase

Do háje, stupńuje se to, každým dnem je to horší, vím, že tu jsi, ale nemůžu s tebou mluvit, do hajzlu, já to opravdu nepřežiju, jsi nelítostná... Proč jsi to vlastně udělala? Co když to doopravdy nevydržím? Měla by jsi mě na svědomí? Jak mám asi žít, když jediné co vidím jsi ty, jak mám asi pokračovat, kvůli čemu? Nedokážu tě přestat milovat, jakou cenu má tohle trápení, které je nesnesitelné! Už toho mám dost, proč jsi to udělala, copak nevíš, co všechno jsem do tebe vkládal, veškeré naděje, lásku, všechno... Trpím a trpím a trpím... Můj posranej život se posral ještě o něco víc.. Nevěřil jsem, že to jde... Ale je to tak.. A ty, mi pořád ubližuješ, ubližuješ mi, protože jsi mě opustila, protože musím přežívat bez tebe, ubližuješ mi a ani o tom nevíš, podělaná láska, nikdy jsem se neměl zamilovat! Zatraceně! Já na to nemám...
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 17.02.2008
Přečteno 492x
Tipy 9
Poslední tipující: PIPSQUEAK, kejtyyy, WAYWARD, vodnař, just me, Holka z davu
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Máš na to, máš.. Určitě to zvládneš, věřím ti a určitě nejsem sama!

04.03.2009 22:54:00 | Princezna.Smutněnka

Velká láska k milovanému je i to,že ho necháme odejít a přejeme mu štěstí a z jeho štěstí se radujeme.

18.02.2008 19:39:00 | WAYWARD

koukám že to máme podobný...:)vim jak to bolí....ale jednou se musí, MUSÍ rozednít :)

17.02.2008 21:56:00 | just me

Připomínáš mi mě:(. Já doufám, že ti to aspoň pomohlo se trochu vypsat a že budou už jen lepší časy, drž se! :o)

17.02.2008 21:37:00 | Holka z davu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí