Nikdy tě nepřestanu milovat

Nikdy tě nepřestanu milovat

Anotace: je to čím dál tím víc zřejmé

Další ráno do prázdného dne, místo toho, aby mi ten čas pomáhal zapomenout, nutí mě vzpomínat, nutí mě, abych si uvědomoval možná až příliš krutou skutečnost, že tě nedokážu přestat milovat. Nic se nezměnilo, vůbec nic, moje láska k tobě spíš sílí, než aby umírala, jen můj život se potácí na hraně, je to každodenní trápení, je to každodenní bolest. Umírá ve mě všechno, umírá má naděje na tebe, umírá můj důvod žít, umírá moje tělo i mysl, jenom láska k tobě ve mě pořád sílí. Snažím se přijít na to, jaký jsem a čím víc času na to mám, tím víc se utvrzuji v tom, že tě nikdy nepřestanu milovat, nejde to... Netoužím po nikom jiném, radši už do konce života budu sám a bez lásky, když nemohu mít tu tvou. Nemá cenu lhát sám sobě, jsem tě plný, po každém probuzení, při každém usínání, každý den i každou noc. Nejde zapomenout! Můžu se snažit jak chci, moje srdce si stejně udělá co bude chtít a je mu úplně jedno, jak se trápím. Je to čím dál tím horší, kolikrát mám chuť křičet, ukázat ti, jak se cítím, toužím po tom s tebou zase promluvit, ale nemůžu, nemůžu! Zakázala jsi mi to, tak jen doufám v tvoje štěstí, snad ti beze mě je lépe, snad zapomínáš, tak jak si přeješ. Já do smrti nezapomenu, ačkoliv se všechno mění mizí a vyprchává, v mém srdci zůstáváš napořád. Zasloužíš si tam být, jsem rád, že tě tam mám, miluji tě.
Autor zlomený a nanicovatý -__-, 19.02.2008
Přečteno 1026x
Tipy 3
Poslední tipující: PIPSQUEAK, just me
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dílko napsané od srdce, líbí...*:)

29.04.2011 18:15:00 | PIPSQUEAK

Prostě příroda má své priority, které aplikuje, jako třeba když vlezeme do klece hladovému lvovi..no snad rozumíš co chi říct. Chce to se nad to povznést. :-)

19.02.2008 09:38:00 | om tat sat

Ahoj. Můžu se k tomu vyjádřit? Rozumím ti, také jsem to zažil, asi každý. Člověk v takovém stavu je jakoby zfetovaný drogama, které vyrábí tělo a ty působí v mozku. Nedávno jsem o tom četl článek. Člověk je potom jako blázen a chce pouze objekt svého zájmu. Být s ním, trávit s ním veškerý čas, je to jako když se člověk zblázní a může to trvat i hodně dlouho, maximálně i rok ale i míň měsíc dva.., záleží na tom, jak to člověk přiživuje. Je to příroda, která pracuje v nás a naše myšlení. Když do naší cesty vstoupí někdo, nad kým se zamyslíme a zjistíme, že by to ohl být náš partner/ka a jsou v souladu i zatím ne přesně známé algoritmy, spustí se určitý proces, který začne vyrábět tu drogu a zásobuje tím mozek. Není na tom nic racionálního, ale je to prostě vliv přírody, jejíž jsme součástí. Někdy to může pěkně zkomplikovat život a je dobré si tohle uvědomit. potom je snazší cesta ven. Začít myslet na něco úplně jiného, nepřiživovat to, dělat jinou činnost, vymyslet si jinou závislost především myšlenkovou v pozitivním slova smyslu. Třeba číst knihy, věnovat se přátelům, rodině číst o tématu které nás baví a těšit se něčím jiným. Stejně pokud tě nemiluje, je dobré vědět, že ten(ta) pravý(á) teprve přijde a bude ještě desetkrát lepší. Tak snad ti to trochu pomůže.. :-)

19.02.2008 09:36:00 | om tat sat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí