ŠTĚSTÍ

ŠTĚSTÍ

Anotace: ... jen jsem si tak filozofovala...

... jak krásná, vrtkavá a pomýjivá to věc. Jednou si člověk myslí, že už ho má nadosah a v okamžiku ho ztratí, ale co když ho ani nadosah neměl? Co to vůbec je štěstí? Pro každého to nejspíš znamená něco jiného. Vždycky si člověk totiž určí nějaký cíl nebo prostě něco, co mu ke štěstí chybí a když toho konečně dosáhne, pár dní se raduje a pak najednou zjistí, že přece jen mu chybí ještě něco...
...spousta lidí stráví hledáním štěstí téměř celý život a přitom je důležité si umět život užít a né se zabývat tím, co bychom ještě mohli mít, abychom byli "úplně spokojení". Navíc, když člověk přestane hledat možná bude spokojenější, než když neustále přemýšlel nad tím, co ještě by mohl mít, co by se ještě mohlo změnit...
...Přitom to největší štěstí je žít... dýchat, vidět, vnímat, dotýkat se... být... v tom je největší kouzlo života, jen někteří jej nevidí a když ho jednou spatří je už pozdě na to, aby změnili vše co bylo... navíc to není podstatné... nejdůležitější je to co je teď...
Autor Denael, 20.02.2008
Přečteno 1174x
Tipy 5
Poslední tipující: Open your eyes, 0-0, Norlein, WAYWARD, amores peros
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je dobře,že tak uvažuješ.Doufám,že i tak smýšlíš.

20.02.2008 15:18:00 | WAYWARD

štěstí je nadosah každému..jen ho nesmíme vnímat :)

20.02.2008 11:46:00 | amores peros

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí