Lehké bytí bez nejlepšího přítele

Lehké bytí bez nejlepšího přítele

Anotace: je to tak.....a kdo říká že ne a něco podobného zažil, tak lže.....taky mi trvalo dlouho než jsem tohle napsala, ale je to pravda......

Chtěla bych udělat úvahu o ~~~~~~~~~> Lehkém bytí bez nejlepšího přítele.

Že to zní neuvěřitelně, mýlíte se.
Zní to až moc pravdivě. Pokud máte, nebo spíš, měli jste nejlepšího přítele jako jsem měla já, je to až moc pravdivé. Konkrétně jsem měla nejlepší kamarádku a díky tomu, že ona vyrostla do hrozné arogantní povahy jsem si uvědomila, že mám okolo sebe mnohem víc lepších lidí, než je ona.
Ano, ano. Známe se spolu 12 let a ona se najednou změnila.
Je nafoukaná, arogantní, bez humoru, ale jak ona říká „dospělá“.
Svou „dospělost“ dává najevo tím, že se k nám ostatním ze třídy chová nadřazeně, až moc panovačně. Její pohledy typu „vy jste ještě děti“ mi lezou krkem.
Před dvěma dny jsme se šíleně pohádaly a ona nakonec navrhla to, že by bylo lepší, abych nej kámošky nebyly. Docela mě to zamrzelo, ale po opětovném přemítání jejích slov jsem si řekla, že to bylo asi to nejlepší co se mohlo stát. A v horoskopu se mi psala změna...........
Já jsem totiž vždycky měla nejlepšího kamaráda a nejlepší kamarádku.
Když jsem pak nad tím ještě chvíli doma přemýšlela, zjistila jsem, jak moc jsem byla nepozorná k těm ostatním a oni přesto všechno se mnou zůstali.
Fixovala jsem se na člověka, který jen čekal na chvíli, mi vší silou podtrhnout nohy.
To se ji povedlo, ale jen škoda, že jsem se hned zvedla. Jediný kdo bude trpět, bude ona.
Až se na ní vykašle její kluk, jsem zvědavá, komu brečet na rameni. Já to nebudu.
I když to bude těžký odmítnout jí, ale dokážu tu. Když ona zvládla odmítnout celých dvanáct let přátelství a společných zážitků, proč já bych nedokázala tohle.
V téhle situaci jsem poznala, kdo mě má opravdu rád.
Těm lidem za to strašně děkuju, protože mě podrželi a ona.........je mi šum a fuk.
Když mi dříve říkali všichni věty typu :
-Nebav se s ní!
-Nevěř jí!
-Nebav se s ní, táhne tě ke dnu!
-Brání ti v rozjezdu!
-Seš bez ní milionová!
-Já jí teda nevěřím!
-Není upřímná!
Přehlížila jsem je. Ještě jsem se prala za to, aby to oní neříkali, že taková není.
Aoualla! Vlastně, neměli pravdu. Ona je mnohem horší. Je to nečistej člověk, jen já jsem to neviděla. Jen škoda že tím zahubí sama sebe.
A citát nakonec „Člověk se nemění, jen se stává čím dál tím víc sám sebou!“.
Svatá pravda...
Autor PoeziGirl, 22.02.2008
Přečteno 348x
Tipy 4
Poslední tipující: mauvais-ange, jedam, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ou je, tak tohle znám...Taky jsem ztratila kamarádku, kterou jsem vždycky považovala za nejlepší. A jaké bylo moje překvapení když jsem zjistila, že ona mě ne. Pak si na jednu akci přivezla tu svoji nej. a mě řekla sorry, nepočítej moc s tím, že tam s tebou budu...A tohle byla jen ta poslední věc. Mrzí mě, že jsem ji ztratila, že jsou pryč všechny naše společné chvíle, ale asi to tak mělo být. Někteří lidé jsou v našem životě navždy, někteří jen na určitou dobu...A máš pravdu, lepší než se trápit kvůli kamarádům, co ti podtrhnou nohy, je trávit víc času s opravdovými přáteli ;) Děkuju, líbí se mi to :P

09.03.2008 22:54:00 | mauvais-ange

Tohle je ten lepší případ.
Víš když se ten člověk mění postupně.
Ale teďka si vem, když někdo ztratí přítele ze dne na den.
To není moc lehká záležitost.

Jo a jinak to o čem si psala, taky znám..... ;)

03.03.2008 09:36:00 | anti-HERO

Ahoj, mámtaky takovou kamárádku...Arogantní, ironická, někdy mě ponižuje....jenomže ona je už prostě taková, má to v povaze. když mi něco nehezkého řekne na oko se urazím, ale pak to přejde a já vím že ona to tak nemyslí, mám ji i přes to mocráda...

22.02.2008 20:58:00 | FETKA

To se stává...

22.02.2008 11:55:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí