Obnošená vesta

Obnošená vesta

Anotace: No, název moc neřekne, jen jsem nevěděla, jak to pojmenovat.

V jedné písni se zpívá, že život je jenom obnošená vesta. V jiné, že život je kolotoč. A je i plno dalších pokusů k něčemu život přirovnat.
Život je dlouhá cesta. Cesta, na které potkáváme různé lidi. S některými jdeme déle, některé potkáme víckrát, ale další jen mineme a ani si jich nevšimneme. Někdy jdeme do kopce, jindy prudce klesáme a je jen na nás, jakou rychlostí se blížíme k cíli. Když se škrábeme do kopce, může někdo nad námi strhnout lavinu a ta nás potom prudce zasáhne, my však musíme jít dál. Cesta je to trnitá, ovšem když se úspěšně prodereme trním, čeká na Nás dlážděná pohodlná silnice. A na konci cesty životem čeká odměna. Odměna, která se dostane jen tomu, kdo se nevzdá.
Život je boj. Každý z Nás bojuje a celé dohromady je to jedno velké bojiště. Je na Nás, zda vytrváme, zda budeme statečně bojovat, nebo se dříve či později vzdáme. A na konci boje čeká buď vítězství, nebo prohra. Podle toho, kdo jak bojoval.
Buďme ale vděční za svůj život. Život je zkouška, je to jen příprava na poslední soud.
Autor neumětel, 25.02.2008
Přečteno 339x
Tipy 3
Poslední tipující: ilona, PoeziGirl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

každý je zodpovědný za sebe a taky svůj život, sami si ho vytváříme, jaký bude závisí jen na nás

25.02.2008 20:55:00 | fuu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí