Tři důvody proč bloguju

Tři důvody proč bloguju

Anotace: Blog.cz vyhlásil soutěž o mp3 přehrávač. Já neuspěla. Ovšem i přesto mne zajímá co si myslíte vy...

Prvním důvodem, proč jsem jedním z mnoha a mnoha blogařů je, že ráda píšu. Psaní nejrůznějších úvah, povídek a fejetonů mě velice baví. Dílka, která napíši, zveřejním na blogu a vím, že si je někdo přečte. Kromě věcí psaných na blogu zveřejňuji i své kresby a malby. Jsem velice ráda, když mi někteří z návštěvníků poradí, v čem dělám při kreslení chyby a jak je napravit. To je, myslím, velice přínosné.

Druhým důvodem pořízení blogu bylo, že jsem navštívila obrovské množství blogů o ničem. Stránek, které byly plné Didlů, celebrit, třpytek, bleskovek, slavných hereček bez make-upu, atd. Prostě se mi to nelíbilo. Zdálo se mi to neosobní, bez obsahu. Chtěla jsem vytvořit blog, kterému nejde o co největší návštěvnost, ale jde mu o to, aby si těch pár lidí, co na jeho blog přijdou něco i odneslo. Aby si lidé přečetli mé úvahy a řekli mi, co si myslí. Díky jejich názorům jsem dokázala vidět ty své z jiného pohledu, což se občas i dost hodí. Člověk by neměl za každou cenu stát za svým názorem, neměl by se bát nechat se inspirovat i od názorů ostatních a uznat jejich pravdu.

Třetí důvod proč blog používám je ten, že stále doufám, že na někoho zapůsobí. A že ten, co jej mé články osloví, se nebude bát oslovit mě.

Tereza Špačková
Autor TerA, 27.02.2008
Přečteno 387x
Tipy 2
Poslední tipující: Skaja, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mám také blog. Píši na něm o věcech,které mě zajímají. Ne,nejsou to žádné drby,celebrity ani kreslené postavičky. Sbírám obrázky,které mě oslovily, píšu o knihách,které jsem četla a zaujaly mě a jiných věcech. Také se samozřejmě dívám,jakou mám navštěvnost ale po pravdě - píšu jej hlavně pro sebe. Tak nějak si utřídím myšlenky a dám si do kupy věci co se mi líbí,zajímají mě apod. A sama tam pak chodívám a připomínám si je. Konkurence je veliká - vím to. Ale přece nemám blog aby byl nejnavštěvovanější - o tom to není. Také píšu věci,které jiným lidem pomohou...poradí, prostě něco jim dají když už tam zavítají. A s nějakým designem si nedělám hlavu,hlavně ať se líbí mě a hodí se k věcem ktré píši.

23.08.2009 22:26:00 | Tammy

Já nebloguju protože mě to nebaví a neumím vytvářet ten design, nebo jak se tomu říká:D A máš pravdu, 90% blogů je trapárna o ničem, ale občas se mi podaří najít nějaký blog, který fakt zaujme. Mimochodem, na tvůj blog chodím docela často.

27.04.2008 10:03:00 | Grafomanická MIA

Inu tvoje důvody jsou, rozumné, normální...mě od blogování odradilo ono množství blogů, dobrých blogů a tak, že bych se ztratil mezi to množství, protože nejsem moc člověk, co by na každém kroku hledal známé a zajistil si tak, že se na jeho blog "vůbec někdo kdy podívá" Ovšem ten tvůj poslední důvod je hodně lákavý;-)

01.03.2008 20:03:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí