Obraz života

Obraz života

Anotace: Každou věc, které se někdy přihodila, dávám na plátno a až budu umírat, namaluji z toho obraz svého života...

Ve věku, kdy se člověk rozhoduje co bude celý zbytek života dělat, ve věku od 15 do 22 let tvoří člověk svůj obraz. Obraz života. Každé přátelství, nově získané a nebo ztracené. Každý krátký okamžik, který si musí člověk pořádně užít. To vše nanáší na paletu barev ze které ke konci svého života udělá jeden ohromující obraz. Obraz svého života. A v něm bude vše, od radosti po smutek, od bolesti po rozkoš. Každá sekunda života, každý malý flíček radosti, prostě vše, zanechá nějakou stopu, kterou pak dáme dál. Ať už ve své tváři, která je nejlepším plátnem naší duše, nebo ve svých očí, a nebo prostě jen tak na kousku papíru. Třeba s básničkou, s malou povídkou, s obrázkem.
V tomto věku, se hledá nejvíce barev, nejvíce protikladných barev třeba i v jednom okamžiku. Obraz života, našeho života...si každý kreslí sám, svojí radostí, svojí zlobou...prostě každý za sebe, a druzí mu do toho nemají co povídat...
Autor Láďa, 01.03.2008
Přečteno 371x
Tipy 6
Poslední tipující: Pohjolanka, Bíša, WAYWARD
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, to udělej...

01.03.2008 23:14:00 | Bíša

Je to moudré a pravdivé,proto je to dobré.Je to skoro na slovíčko i můj názor.

01.03.2008 19:36:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí